Navlen

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har navlen din poppet ut?

Her har jeg fremdeles innovernavle men den er ikke så dyp lenger. Sist poppet den heller ikke ut men var nesten helt flat.

Bebisen ligger skikkelig langt nede, noe det ikke gjorde under min forrige graviditet. Har skikkelig innover navle til vanlig, men nå er den på vei ut bigtime. Hehe. Temmelig ubehagelig. :-p

Ikke poppet ut enda, men er langt fra så dyp som den bruker å være.

Til vanlig har jeg en veldig dyp navel. Pga navlebrokk-operasjon i fjor har de sydd navelen veldig godt fast der inne, så den er enda innover, men flater seg litt mer ut nå enn vanlig. Kjenner det er litt ubehagelig innimellom.

Min står ut, og jeg liker det ikke :( Gjorde også det i sist svangerskap. Ble faktisk aldri like dyp som før, den ble mer flat.

Ikke poppet ut, men ikke like dyp som vanlig. Vært igjennom noen kikkhulsoprasjoner, så har noen arr i navlen. Disse er nå kommet fram…

Min har heller ikke poppet ut. Men som hos flere av oss så er den ikke like dyp nå som før

Min står rett ut, ser ikke fint ut. Men det gjør ikke puppene mine lenger heller så ;) ser ut som jur som roper på tyngekraften. Og jeg hadde små faste pupper. Menmen, hengepupper, større lår og strekkmerker er vel verdt lille nurk ❤️ navelen går jo heldigvis tilbake igjen. Værre med alle de andre forandringene som er kommet for å bli...

• Liker
Reactions: EJ
Den er blitt helt flat, men mulig den popper ut før lillemor kommer. Men bryr meg ikke om det, er mer bekymret for strekkmerker :P

Min poppet for flere uker siden.. Gjorde det det i de forrige sv.skapene også. Også ble den en normal "innover-navel" etterpå, som den alltid har vært :)

Min har poppet også. Blæh. Gjorde ikke det sist, ble bare flat. Syns poppet navle er bare nasty.

Fortsatt djup innover, men blir flatare. Magen har stoppa opp med å voksa i det siste, så om navelen skal poppa it byrjar den å få dårleg tid :P

Min er poppet ut også for flere uker siden. Bryr meg egentlig ikke. Gjorde det de andre gangene også men like fort inn igjen når bebis er på utsiden.

Nei, men den er snart helt flat.. Flatere nå enn med storesøster da jeg fødte..

Back
Topp