Navlen

Stjernestøv

Glad i forumet
Juli13-jentene
Hvordan ser navlen til babyene ut nå? Syns den er så fryktelig "spent" ut på en måte. Og når jeg trykker på den føles det som det er væske inni der, og da blir den flat og spretter ut igjen når jeg slepper. Er det det som er navlebrokk eller er det helt vanlig?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vanskelig å si. Her la jeg merke til at det var litt verk i den. Bare litt lyst verk. Ikke slik som du beskriver nei. Hør med hs eller lege du ;)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Her er det ikke så lenge siden navlen sluttet å væske, og hun er 11 uker nå. Hun har også hatt en liten "tapp" som har stukket ut, spesielt når hun gråt, men nå har jeg ikke sett den siden det sluttet å væske. Jeg lurer på om den kan ha gjort litt vondt, for hun nektet å ligge på magen og sove på brystet vårt, noe hun likte å gjøre til å begynne med.

Min er 8 uker, og det er lenge siden den sluttet å væske. Den har ikke boe tapp ut, og er heller ikke noe spent.
Blitt en liten, flat, søt babynavle! :-)

Du kan jo høre med helsesøster?

Høres ut som navlebrokk. Det har min gutt. Du hører liksom at det er vann inni der. Kommenterte ikke legen det på 6ukers kontrollen? Her er den begynt å gå tilbake men det var ganske stort og den lagde lyder hehe trodde magen som lagde lydene først men var jo navlen

Her væsker det ingenting, det bare kjennes ut som det er det inni der på en måte:-P vanskelig å forklare. Tenkte å ta en tur på helsestasjon til uken, så får høre da. Det virker ikke å være vondt heldigvis, men jeg syns det ser så ubehagelig og "ekkelt" ut.

Så ikke at du hadde svart jeg:rolleyes: . Da er det nok det. Nei legen sa ikke noe, men jeg tror kanskje ikke den har vært sånn hele tiden, så vet ikke om han hadde det da hvis det er mulig da.. så bilder fra rett etter 6 ukers kontrollen, og da tror jeg ikke den var sånn:confused:

Beskrivelsen høres helt likt ut som navelen til jenta mi. Legen på 6ukerskontrollen sa det var navlebrokk og at det mest sannsynlig ville ordne seg av seg selv.

Høres ut som navlebrokk. Det har min gutt. Du hører liksom at det er vann inni der. Kommenterte ikke legen det på 6ukers kontrollen? Her er den begynt å gå tilbake men det var ganske stort og den lagde lyder hehe trodde magen som lagde lydene først men var jo navlen
Skulle quote i sta, men klarte det visst ikke:p

Åja, blir det bare borte gradvis av seg selv? :)

Jeg fikk beskjed om at det nesten alltid går vekk innen 2 år, som regel mye før:-) vis ikke opererer de den bort, ikke noe farlig, så lenge den popper ut når du trykker på den

Fikk en prinsesse 8. Mai <3 10 uker for tidlig

Jeg fikk beskjed om at det nesten alltid går vekk innen 2 år, som regel mye før:-) vis ikke opererer de den bort, ikke noe farlig, så lenge den popper ut når du trykker på den

Fikk en prinsesse 8. Mai <3 10 uker for tidlig
Åja så bra:-) syns det er litt opp og ned hvor stor den er, men den plager han jo ikke da så. Tusen takk for svar:-)

Beskrivelsen høres helt likt ut som navelen til jenta mi. Legen på 6ukerskontrollen sa det var navlebrokk og at det mest sannsynlig ville ordne seg av seg selv.
Da er det nok det, tusen takk for svar:-)

Går ut ifra at den skal trekke seg gradvis tilbake av seg selv ja. Legen sa bare at hvis det ble værre så måtte jeg ta kontakt med fastlegen for da måtte det opereres.

Back
Topp