Navlen inn eller ut?

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Min navle er dyp og er fortsatt innover, men når jeg hoster popper den ut :p

Har din navle snudd seg?

Min "poppa" i uke 17 da jeg begynte å få en liten kul, så dem strutter utover ja[emoji12]

Min er såpass dyp at den ikke kommer til å poppe ut. Kan fortsatt få fingertuppen inni gropen [emoji23][emoji14]

Min er ut:p litt kleint at den vises gjennom genseren, men det er vel bare en del av prosessen:p

Har alltid hatt veldig innover navel, men nå er den mer «åpen». Stikker ikke ut, men er heller ikke et hull lenger! Det er første gang jeg har sett strekene/rynkene jeg har inni navelen![emoji23] mens vi er inne på det, det er veldig mørt rundt de strekene. Har prøvd å gni med en klut, men blir bare sår og rød. Er det vanlig farge og ha inni navelen eller er det møkk?!?[emoji31][emoji31]

Min er innover :) Men merker at den er strammere* enn før. Blir spennende å se om den popper ila svangerskapet :)

Min har poppa allerede :p er 20+5

Min er dyp, men kjenner at den har forandret seg så mulig den popper etterhvert:)

Min er fremdeles dyp og innover , er i uke 31 med tredjemann; og det har den vært de to forrige gangene også:)

Min er også innover men ikke like dyp som vanlig

Min er i utgangspunktet veldig dyp, men den poppet til min store overraskelse rundt uke 28 sist. Regner med at den popper ut om noen uker denne gangen også

Min er utslettet! [emoji23] Magen er helt slett over navelen

Sniker fra desember.

Min er fortsatt innover og ganske dyp. Jeg tviler sterkt på at den kommer til å poppe :)

Min poppa ikke sist. Har veldig dyp innover navle. Eneste som er forskjellen er at den blir mer åpen etterhvert som magen blir større.

Back
Topp