Navlebrokk

Braga

Glad i forumet
Flere som har barn med navlebrokk?
En venninne viste navlen til sønnen. Det var mer enn hos min sønn, men det forklarte jo utseende på navlen :p

Hva har dere fått høre om det av helsesøster?
Skal spørre på helsestasjonen i morgen.
 
Jeg har selv navlebrokk, som aldri har plaget meg før jeg ble gravid. Så det er ikke sikkert dere trenger å gjøre noe med det. Men det kan være greit å få noen til å se på det :)
 
Min gutt har ikke, men ei venninnes sønn hadde det.

Hun fikk beskjed om at det stort sett gikk tilbake av seg selv innen 1-2år. De gjør ingenting før den tid.
Han hadde kjempestort brokk, men det vokste seg fint til og er borte :)
 
Vi har en kjempestor en, men de sier d er helt normalt og ufarlig. Så lenge den er myk og kan klemmes inn (ikke at vi skal gå å klemme på den, bare passe på at den ikke blir hard, liksom) så gjør de ingenting med d, stort sett går de over av seg selv! :)
 
Navlebrokk her og, går over av seg selv :)
 
Helsesøster sa i dag at jeg bare skulle følge med og at det ikke var noe grunn til bekymring :)
Glad vi kan droppe inn på fredager for spørsmål og veiing :)
 
Min har! Helt normalt, ingen grunn til bekymring. Blir så fint etterhvert, bare han får litt magemuskler :) jeg trykker på det ved hvert stell, for å se at det går fint inn.
 
Min har. Og navelen har enda ikke grodd :( vi har vært på helsestasjonen å sjekket. Legesjekk 8 februar på 6 ukers kontroll så da får jeg vel mer beskjed om ting. Den lukter ikke heldigvis.
 
Min har. Og navelen har enda ikke grodd :( vi har vært på helsestasjonen å sjekket. Legesjekk 8 februar på 6 ukers kontroll så da får jeg vel mer beskjed om ting. Den lukter ikke heldigvis.

Navlegranulom? Søk på umbilical granuloma på Google. :)
 
Back
Topp