Navle stumpen

LineMerethe

Gift med forumet
Når er det vanlig at den detter av? Den har begynt å lukte sånn[:'(]

Hmm, vi fikk beskjed om å rense den når jeg bader henne. Har badet henne 2 ganger, men lurer på om jeg skal ta henne med ned på helsestasjonen imorra slik at jeg får sjekket det[8|]

ORIGINAL: SecondTimeAround

ORIGINAL: LineMerethe

Hmm, vi fikk beskjed om å rense den når jeg bader henne. Har badet henne 2 ganger, men lurer på om jeg skal ta henne med ned på helsestasjonen imorra slik at jeg får sjekket det[8|]

Lurt [:)] Bedre å være føre var med disse småttissene våre <3

Ida Emilie ligner forresten veldig på seg selv på det 3D bildet du har i profilen syns jeg [:D]
Utrooooooooooolig skjønn jente!!! *Smelt*

Tusen takk[:)]

Her datt den av etter fem dager. Begynte å lukte vondt på sykehuset. Barnepleieren sa vi skulle rense med ren q-tips en gang til dagen evt bruke litt klorhexidin. Det gikk fint uten noe betennelse her. [:)]

15 dager her[:'(]

Her luktet den og - og det var ikke noe gale med det så hs. De sa
det på sykehuset at det kom til å lukte. Det er jo hud som råtner på en måte - eller tørker inn. Vi kokte vann og renset med bomull. Datt av etter 14 dager.

Her falt den av etter 3 dager, hos storesøster satt den noen dager lenger tror jeg. Det vil lukte litt råttent, for det er død hud. Det skal vaskes rundt den en gang eller to daglig, enten med vann, eller med klorhexidin/pyrisept hvis det er rødt og hissig.

Det er vanlig at den lukter! Om det kommer gøgg ut av den, må den renses med kokt vann/klorhexidin. Ikke ha navlen under når du bader henne, og pass iallefall på at det blir helt tørt!
Hvis det ikke kommer gøgg utav, så la den være helt i fred. Trengs ikke renses eller noe..
Her datt den forresten av da Jonah var 3 dager. Deilig å være kvitt den, litt ekkel... [:'(]

Back
Topp