Navle piercing..

Pepsi1410

Flørter med forumet
Er det noen her inne som har/har hatt navlepiercing?

Jeg har men usikker på hvor lenge jeg kan gå før jeg bør ta den ut?

Kan jeg ha piercingen som høygravid om jeg bruker «gravid piercing»?

Er redd for at hullet skal rakne, er det noen som har opplevd dette eller at det heller i motsetning går fint?

håper noen her har erfaringer å dele:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005

Er redd for at hullet skal rakne, er det noen som har opplevd dette eller at det heller i motsetning går fint?

Jeg hadde piercing i til magen ble strekt, da tok jeg den ut.. Fikk et lite strekkmerker der fordi jeg venta litt for lenge. Gikk helt fint å sette den inn igjen når hu var født :)

Jeg har/hadde! :hello

Gikk helt fint med hullet heldigvis. Har hørt at noen synes det svir eller klør når magen blir stor. Fikk strekkmerker på hullet da.

Tok ut smykket rundt halvveis fordi da stakk magen såpass ut at smykket poket ut gjennom klærne og det synes jeg ikke var noe pent. :rolleyes:

Ser helt fint ut igjen nå, litt svake strekkmerker enda og kunne helt fint begynt å bruke smykke igjen. Nå som jeg er gravid igjen tror jeg at jeg drøyer det da :p

Smekker med et bilde av hvordan det så ut når jeg var 36 uker på vei sist svangerskap.

20210916_213048.jpg

jeg brukte gravid piercing i plast som jeg kjøpte på eBay i forrige svangerskap, brukte den hele svangerskapet ☺️ Hadde ingen negativ påvirkning på selve hullet og synes det ser likt ut nå som før jeg var gravid. Men det er jo helt sikkert forskjell fra person til person, om det er lenge siden du tok piercingen og hullet er godt grodd så kan i alle fall jeg gå lenge uten smykke i og fortsatt sette inn igjen etter flere mnd. Så om du ikke vil bruke så kan du jo bare ta den i sånn innimellom for at hullet ikke skal gro også ☺️

Ville tatt den uten når magen begynner å strekkes skikkelig, for å være sikker på at det ikke sprekker.

jeg brukte gravid piercing i plast som jeg kjøpte på eBay i forrige svangerskap, brukte den hele svangerskapet ☺️ Hadde ingen negativ påvirkning på selve hullet og synes det ser likt ut nå som før jeg var gravid. Men det er jo helt sikkert forskjell fra person til person, om det er lenge siden du tok piercingen og hullet er godt grodd så kan i alle fall jeg gå lenge uten smykke i og fortsatt sette inn igjen etter flere mnd. Så om du ikke vil bruke så kan du jo bare ta den i sånn innimellom for at hullet ikke skal gro også ☺️

Ja, tenker å kjøpe en sånn plastikk etterhvært. Så ser jeg det bare an.

Jeg tok piercingen i 2014 så begynner å bli noen år siden:angel4

Back
Topp