Navle pearcing...

LillTrille

Glad i forumet
Mulig jeg er litt dum, men jeg har en navle pearcing og lurer på om den overlever en gravid mage?? hehe 

Du må nok ta ut selve piercingen, men vet ikke hva som skjer med hullet. Tror noen må stikke igjennom på nytt for det har begynt å gro, men vet ikke om det skjer med alle. Kan ikke noe med det, så håper noen andre kan svare deg ;)

Kommer jo litt ann på..
Du kan jo prøve å ha den i så lenge det går..
Men om det blir press på stanga, er det lurt å ta den ut.. Ellers kan stanga bli pressa ut sånn at du bare får et langt og stygt arr.. Hadde en i øyenbrynet som ble presset ut av beinet bak selv.. Ble ikke veldig fint.. :P
Men hullet gror ikke igjen veldig fort.. Om du må ta den ut, kan du eventuelt bare sette i piercingen et par min. om dagen bare for å holde hullet åpent.. :)

Har sett noen pearcinger for gravide... men de er store og gummi trur jeg... Men tusen takk for svar assa for dette lurte jeg veldig på hehe

Åh.. Visste ikke at det fantes engang jeg.. :P
Men hvis du får tak i gummipiercing, så går det vel greit.. Hehe.. :)

Min overlevde at jeg tok den ut da jeg var gravid sist. Var bare å sette den i igjen. Kommer vel litt an på hvor lenge du har hatt den. Men det finnes en gummivariant for gravide ja. :)

Back
Topp