Navelpiercing

kariness

Elsker forumet
Eh... Hva gjør man med piercing i navelen når man får større mage? Fungerer det i det hele tatt? Må man ta den ut? Kommer jeg til å få start isen inn igjen?

hjelp meg da :p jeg vil ikke innen ut!! Haha

Jeg hadde i mitt første svangerskap. Måtte ta den ut på ord.ul, og etter det glemte jeg å sette inn igjen. Kan sikkert gå bra å ha den i heile veien, om den ikke "gror ut".. :-)

Det finnes lange for å sett i under svangerskap :)
Æ har tatt ut min begge mine svangerskap med en gang æ fikk pos.test. Satt den i greit når æ kom hjem fra sykehuset :)

En må ta den ut under ul,jeg måtte og no har jeg fått brev om at alle typer må taes ut senest en mnd før fødsel pga infeksjonsfare,så på Haukeland kan en ikke ha den helt ut.

Vet ikke, men min navle er ikke slik den var før første barn. Nå er den ikke dyp lenger og et strekkmerke rett over har dratt navlen litt oppover ;) tror ikke det hadde sett så bra ut med ring i min navle, bare sånn at du er obs på at den kan forandre seg!

Dette var veldig mye nyttige svar! Tusen takk. Da får jeg nesten bare se det an da. Men da vet jeg at jeg hvert fall skal ta den ut før UL :) Takk for info folk!

Back
Topp