Navelen

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Har deres navel «poppet» utover ennå?

Min gjorde aldri det sist uansett om jeg var gigantisk i magen, men har suuuuper dyp navel, men nå i ca uke 27 så er navelen allerede utover.
hvordan ser din navel ut, hvor langt er du på vei og er det første andre tredje etc?
 
Jepp, poppa ut tidlig både denne ganga og sist :p
 
Den er vanlig enda, altså innover. Venter barn nummer to og er i uke 29. Endret seg ikke forrige svangerskap heller. :)
 
Jeg er 29+2, og navelen har ikke poppa ut, men jeg ser tendenser til at den er på vei til det. Tipper den popper om ikke altfor lenge til :p
 
Ikke poppet med de to andre og regner med å ha innovernavle hele tiden denne gangen også... har normalt sett veldig dyp navle, den er fortsatt innover og dyp men ikke fullt så mye som vanlig :joyful:
 
Poppa i uke 12 eller noe :hilarious: Men jeg har ikke stor mage, bare veldig stram (kan ikke ta tak å dra ut noe skinn eller no). Magen min er veldig liten, tross at dette er fjerde. Kun 23 små cm i følge legen :joyful:
 
Jepp, poppa ut tidlig både denne ganga og sist :p
Samma her!

Nå ser magen ut som et trommeskinn og jeg er nesten litt bekymra for hvordan den skal kunne bli større. Men så finner jeg på bilder fra sist og ser at det skal gå heeelt fint:hilarious:
 
Ikke ennå, men den er nesten helt flat så den popper nok ut om ikke så lenge. Gruer meg litt for har litt navelfobi :wtf: :hilarious: Men jeg er så øm på magen i området under navelen, som om det er blåmerke der. Lurer på om det er magemusklene som strekkes og blir vonde? Flere som har det sånn?
 
Ikke ennå, men den er nesten helt flat så den popper nok ut om ikke så lenge. Gruer meg litt for har litt navelfobi :wtf: :hilarious: Men jeg er så øm på magen i området under navelen, som om det er blåmerke der. Lurer på om det er magemusklene som strekkes og blir vonde? Flere som har det sånn?
Ja har vondt rundt navelen jeg også, hadde det sist også, trur det er ganske vanlig, og mine magemuskler er allerede laaaangt unna navelen og har delt seg så kan ikke være det hos meg. Men er øm flere steder på magen også, var det også sist.
 
Aldri poppa
 
Har ikke poppa, og gjorde det ikke sist, men er blitt ganske flat.
 
Den poppa ikke sist og er fortsatt ca 1 cm dyp, men nå er magen like stor som i uke 38 sist, så det spørs hva som skjer fremover.
 
Ikke enda, men det begynner å bli lite plass der nå :p Jeg håper jeg slipper unna det, men tviler
 
Nei den har ikke poppet ut nå, men den er litt rar xD
 
Back
Topp