Navelen

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Skal ringe legen i morgen. Men lurer litt. Navelen hans har plutselig blitt mer og mer utover. Hvis jeg er nær den eller tar på den så kjennes det ut som om der bobler inni der. Begynner å lure på hva det kan være.

Syns det høres ut som brokk. Det er veldig vanlig :)

Min femåring har fortsatt navlebrokk

Blir så jeg ringer legevakta i kveld. Svigermor med lege fobi sier at jeg må ringe. Men har telenor så er ikke akkurat lett å få ringt ut i dag. Så håper jeg får ringt i løpet av dagen.

Blir så jeg ringer legevakta i kveld. Svigermor med lege fobi sier at jeg må ringe. Men har telenor så er ikke akkurat lett å få ringt ut i dag. Så håper jeg får ringt i løpet av dagen.

Hvordan gikk det ?

Hvordan gikk det ?
Det var visst navelen som ikke hadde grodd igjen/ gått opp igjen. Men skal til hs og lege på torsdag. Legen var litt håpløs. Hater leger som ikke hører etter. Han hadde bagen å spise lite også og minifom hjalp ikke osv. Men det bare avfeide han med en gang og kunne like greit sagt at jeg ikke kjente barnet mitt sånn som han pratet. Men heldigvis så ble lillegutt bedre i går kveld og koste seg på magen i 5 timer med masse promping. Så han er bedre i dag. Bare synes han sover litt mye.

Back
Topp