Navelen ;)

5-6 dager. Ja fryktelig ekkelt!! Jeg la over sånn engangsgassklut så det ikke skulle gnave med bleia.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt August 2013

Datt av etter en uke!

Datt heldigvis av etter 5 dager-luktet kjempekvalmt og er ekkel... Så det satte jeg pris på, ja!!!

datt av etter 6 dager :)

Her datt den av etter 6 dager, men den kan godt henge på i ca. to uker.

Datt av den 6. dagen her og.

Her datt den av på dag 6 tror jeg. Nå er navelen helt grodd (3 uker på søndag) så håper å kunne ta henne med på babysvømming på lørdag :)

Igår datt navelen og da var hun 8 dager.

Det falt av etter ca 10 dager.. Synes ikke den var ekkel da..:) Er jo den hun har fått mat gjennom..

Hos oss er den ennå på, og han blir 3 uker i morgen. Er dette helt unormalt...? Renser den hver dag så er ikke noe lukt heldigvis:)

Venter nr 1, en gutt, 12 august:)

Her falt den av i etter 8 dager, men den var fortsatt uferdig. Den begynte å luke seg rett etter at den falte og nå er den fin.

Storebror 30.10.04
Mellombror 20.04.10
Lillebror 08.08.13

Den datt av i går etter 12 dager. Syns det var på tide! Den er rett og slett i veien :)

Hos oss er den ennå på, og han blir 3 uker i morgen. Er dette helt unormalt...? Renser den hver dag så er ikke noe lukt heldigvis:)

Venter nr 1, en gutt, 12 august:)
Ojj.. det hørtes lenge ut..! Trodde den normalt skulle ha falt av etter 14 dager iallfall. Har du hørt med helsestasjonen?

Han plukka den av sjølv ved bleiebytte 5dager. Er fortsatt litt smuss å sånn i den, men deilig å se på den stumpen...

Back
Topp