Navel blir ikke bra på bebisen vår

Men faktisk, det er eksakt den situasjonen du beskriver som vi har vært igjennom.
Alle har hele tiden sagt at "vi skal se det an, ny kontroll om et par uker, la oss vente litt".
Og nå er vi på 3mnd+ og situasjonen er fremdeles den samme.

Problemet er, som legen sa idag, at det finnes ingen medisin for dette. Det eneste man kan gjøre er å holde navelen ren og tørr og håpe at det går over. (jeg skriver det jeg er blitt fortalt og snakker ikke som om jeg er helsepersonell)
Full narkose og operasjon er det neste steget og det vil vi alle naturligvis unngå.

Hold gjerne denne tråden til ditt bryst er du snill, jeg vil gjerne høre hvordan dette løser seg for deg.
Herregud for en lege! Hva sier Helsesøsteren deres? Sier hun det samme?
 
Veldig spesielt! Her ble det tatt tak i med en gang.
Men hvordan ble det "tatt tak i"?
Det er jo det som er vesentlig.
Her får jeg beskjed om at lapis, klorheksidin eller saltvann er det eneste man kan sette sin lit til, hvis ikke blir det et kirurgisk inngrep med narkose.
Det er jo tydelig at en ting fungerer for en babis men ikke en annen. Hvis lapis osv regnes som "å ta tak i situasjonen" har også våre helsepersonell gjort hva de kan gjøre til nå.
 
Herregud for en lege! Hva sier Helsesøsteren deres? Sier hun det samme?
Det er en 100% søppellege med desidert lavest score av alle leger i byen vår.
Kona mi flytta hit fra Athen ifjor og alle utlendinger i byen havner hos ham, naturligvis også barnet til mor ender opp hos samme fastlege.
Vi holder på med å bytte lege men det er laang ventetid.

Helsesøster? De har sagt det samme, "la oss vente og se", men kona skal ta en skikkelig prat med ho nå på ekstratimen vi har fått neste uke.
 
Back
Topp