NAV

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Må få lov til å gi NAV litt ros, siden de får så mye klager pga utbetalinger o.l nå :)

Mannen sendte inn søknad på permisjon for under en uke siden, og fikk svar i dag om at den er innvilget :) syns det er veldig bra med tanke på behandlingstid på 6 uker, så må få skryte litt av dem også :D

Må få lov til å gi NAV litt ros, siden de får så mye klager pga utbetalinger o.l nå :)

Mannen sendte inn søknad på permisjon for under en uke siden, og fikk svar i dag om at den er innvilget :) syns det er veldig bra med tanke på behandlingstid på 6 uker, så må få skryte litt av dem også :D
Tror vi hører til samme kontor, som jeg har forstått her. :) Og jeg har også en god opplevelse der. Gjorde endringer i permisjonen forrige gang, og dagen etter vi søkte ringte en ansatt og fortalte at alt var i orden. :)

Jeg er også fornøyd med nav :)
Men tror ikke det er ved foreldrepenger det kommer flest klager , tenker det er ved sykdom, sykemelding og uføre :)
Flott med skryt for det er viktig når det er fortjent :D

Tror vi hører til samme kontor, som jeg har forstått her. :) Og jeg har også en god opplevelse der. Gjorde endringer i permisjonen forrige gang, og dagen etter vi søkte ringte en ansatt og fortalte at alt var i orden. :)
Det kan nok stemme ja:)
Gikk veldig raskt da jeg søkte og. Både svangerskapspenger og permisjon :)

Jeg er også fornøyd med nav :)
Men tror ikke det er ved foreldrepenger det kommer flest klager , tenker det er ved sykdom, sykemelding og uføre :)
Flott med skryt for det er viktig når det er fortjent :D

Det med foreldrepengene nå var bare som et eksempel siden det er det jeg har sett mest i det siste;)

Men syns generelt det er så mye klager mot NAV, så viktig å trekke frem det positive og:D
Aldri hatt noen problemer med de ang sykemld o.l heller heldigvis (langtidssykemeldt)

Har også masse positivt å sei om Nav.
Dei har støtta meg gjennom vonde tider og sørga for at eg fekk oppleva mange gode tider. :-)

Har kun hatt 1 negativ opplevelse på 10 år, og da dreit dei seg skikkelig ut. Skulle anmelde meg for trygdesvindel pga en misforståelse.
Etter å ha vist dei feilen dei gjorde, fekk eg skriftig unnskyldning på at feilen var hos dei. Den er innramma. ;-)

Når må en søke om foreldrepenger?
Man kan vel søke fra uke 26. Også er det vel en behandlingstid på ca 6 uker. Ihvertfall her, men mulig det kan variere. Far bør søke da 6-7 uker før mor er ferdig med permisjonen sin :)

Ja de er ikke bare elendig ;) jeg glemte å søke utsettelse av permisjon pga ferie.. Men takket være ar jobben forskutterer og jeg rakk få inn søknad før de utbetalte penger fikk jeg utsatt permisjonen.. Fikk veldig god hjelp per telefon :)

Hvor bor du? Min søkte for 8 uker siden og fortsatt ikke fått noe svar. Begynner på perm om 4 dager. Jeg fikk svar ila 1 uke.

Så bra. Jeg sendte inn mine papirer for 8 uker siden (de skal ha 6 uker her og), ennå ikke hørt noe. Gikk ut i perm tirsdag.

Hvor bor du? Min søkte for 8 uker siden og fortsatt ikke fått noe svar. Begynner på perm om 4 dager. Jeg fikk svar ila 1 uke.

Så bra. Jeg sendte inn mine papirer for 8 uker siden (de skal ha 6 uker her og), ennå ikke hørt noe. Gikk ut i perm tirsdag.

Bor i Østfold :)
Håper han får svar snart da. Kan io ringe å purre? Har opplevd det ang sykemld tidligere, og da viste det seg at arbeidsgiver ikke hadde sendt inn inntektsopplysninger og jeg gikk 3 mnd uten lønn. (Fikk heldigvis etterbetalt alt :) )

Back
Topp