Nav...

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Har alle fått svar på permisjonspapira ell? Jeg sendte vel inn rundt uke 30, men har enda ikke fått no svar. Kan ikke helt huske at det tok så lang tid sist.. får heldigvis lønn rett fra arb.giver, så slipp å tenke på det ihvertfall.

Kjedelig da.. Jeg fikk svar etter litt over en uke. Sendte ikke inn før i uke 36. Bra du får betalt i fra arb.giver iallefall ;-)

Tokk lang tid før jeg fikk noe. Måtte ringe inn å sjekke flere ganger hvordan der gikk med søknaden. Dem hadde vist ikke fått alle papirer så derfor hørte ikke jeg no.

Jeg fikk svar for 2 uker siden. Sendte inn søknaden i uke 28 tror jeg. Er heldigvis lettere når man får lønn fra arb.giver:) Værre når man skal ha pengene gjennom Nav...

Kjedelig når de bruker så lang tid på behandlingen.
Her gikk det 1-1 1/2 uke fra jeg leverte søknaden til jeg hadde vedtaket i posten. Ble mildt sagt sjokka over det også.

Her skal sambo være hjemme fulltid over nyttår, og vi fikk rask tilbakemelding på at vi måtte søke på nytt litt utover høsten. Er student, og ble imponert over hvor kjappe de var med engangsstønaden:)

Eg var veldig sein å sende inn.. så eg har ikkje fått svar enda.. men har no begynt i permisjonen;)

Har du fått svar på at de har mottatt søknaden? Der skal det stå noe om behandlingstiden. Hos meg var maxtid tre mnd!

Har ikke fått brev om noenting derfra, men jeg leverte direkte til et nav kontor så døm bør nå ha motatt den ihvertfall. Kanskje jeg mottar etter jeg har født, med eksakt dato for perm. Får vel bare vente litt å se.

Har ikke hørt noe. Men får heldigvis pengene mine fra arb.giver direkte. Så får de igjen med NAV.

Jeg har ikke fått svar enda. Har fått bekreftelse på mottatt søknad, men ikke svar. Sist (da bodde jeg i en mindre kommune) gikk det veldig raskt....men nå har det tatt tid.

Har ikke fått brev om noenting derfra, men jeg leverte direkte til et nav kontor så døm bør nå ha motatt den ihvertfall. Kanskje jeg mottar etter jeg har født, med eksakt dato for perm. Får vel bare vente litt å se.

Hvis du ikke har fått bekreftelse en gang hadde jeg ringt for å høre om de har mottatt. Bekreftelsen skal j sendes automatisk....og det tok bare en liten uke før jeg fikk det...

Du bør ringe og høre. Selv om du leverer direkte til ditt nav kontor så skal dette sendes videre til forvaltning. Ville ringt og sjekka.

Jeg har fått,sendte inn i uke 28 og fikk svar en uke etter at permisjonen startet:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har du fått svar på at de har mottatt søknaden? Der skal det stå noe om behandlingstiden. Hos meg var maxtid tre mnd!
Nei :( men tenker å ringe de i morgen.. har jobbet gjennom nav så er jo de som har betalt lønnen hele tiden.. så håper det går fort.. skal egentlig sende meldekort på lørdag som kommer.. :p

Jeg sendte inn i uke 28. Hadde ikke fått svar da jeg var i uke 37. Så ringte de. Da sa de at som regel fikk man brevet for godkjenning samtidig med første utbetaling. Så det ikke ble dobbelt-opp. Men hun var veldig snill og sa at søknaden så fin ut og alt var det og at jeg helt sikkert fikk penger inn på konto før slutten av måneden, og det gjorde jeg ;)

-- tasting fra mobil --

Jeg sendte inn rundt uke 34 tror jeg - det som var anbefalt (ca 6 uker før?). Fikk brev om at søknaden var mottatt etter et par uker tror jeg, og så gikk det vel et par uker til før jeg fikk svar. Hadde da også sendt inn skjema når 2 om ferie, som de hadde fått med seg. Jeg får visst også utbetalt direkte fra arbeidsgiver.

I dag fekk eg svar:) sendte inn 22april begynte i perm 30 april så var greit å få svaret no:)

Ikke fått svar. ......... er heller ikke overrasket.

Back
Topp