Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk sykmeldt før aap å fik kBESTANDIG Penger den 20-22 så sjekk på dine utbetalinger i dag. tipper dem ligger klare å da har du dem i ettermiddag.
Sjekket nå å ingen penger til utbetaling
får man feriepengene fra nav?? Sånn fra i fjor ??? Og er det i mai de kommer??
Jeg fikk feriepenger fra nav i mars mnd jeg. Jeg går da på dagpenger og får annen vær mandag..Sjekket nå å ingen penger til utbetaling![]()
Man får vel ikke feriepenger på AAP, indevidstønad ol?
permisjonspenger får man feriepenger på. For hvor mange uker avhenger av detur har vært i jobb eller fått stønad fra NAV før permisjon.
Sjekket nå å ingen penger til utbetaling
Haha.. jeg har ikke fått en krone i sykepenger siden februar jeg... ringte og purret, oj sa hun....! Ere mulig! Ikke begynt å behandle foreldrepengesøknaden, og svangerskapspenger som jeg skulle hatt fra februar istedet for sykmelding hadde de ikke mottatt søknaden for engang mente de. Kjøssmæææ!!
Ja, om du har gått på sykepenger, dgpenger eller permisjons penger. Så skal du ha sykepenger fra i fjor.
Jeg trodde jeg skulle få mine i mai nå, men fikk dem 1 februar i stedet.
Jeg fikk beskjed på nav kontoret at det var goood tid å levere foreldrepenger søknaden ca i midten/slutten av mai, og permisjonen skal starte 13 juni.. men vet hvor treg de er her på kontoret, så jeg holder på å finne papirene fram og skal levere den inn snart.Æda hadde jeg gått amok på de tror jeg!!! NNNNAAAAAV SIER JEG BARE!!! Blææææ, foreldrepenge søknaden fikk jeg beskje dom at neeeei den behandler de ikke før 6-8 uker FØR termin, tenkte for meg selv jaja har dere fått me dere at noen føder før kanskje???
Jeg fikk beskjed på nav kontoret at det var goood tid å levere foreldrepenger søknaden ca i midten/slutten av mai, og permisjonen skal starte 13 juni.. men vet hvor treg de er her på kontoret, så jeg holder på å finne papirene fram og skal levere den inn snart.
å rart. jeg også var forbredt på mai, men fikk dem i januar, skikkelig dumt egentlig.Fikk sykepenger og fikk beskjed i dag om at de kom i mai![]()
Jeg gikk sykmeldt før aap å fik kBESTANDIG Penger den 20-22 så sjekk på dine utbetalinger i dag. tipper dem ligger klare å da har du dem i ettermiddag.