NAV!!!

Juni86

Glad i forumet
Noen som får penger fra de om dagen??

har ikke fått noen penger av de og de har liksom utbetalingsdatofra 20 til siste virkedagen i mnd :O

baaaah

Ja, jeg går på AAP. Får utbetalt annaver mandag, pluss barnetrygd siste dagen i mnd.

Jeg har ikke mottat noe enda, men pga sykdom hos legen og litt styr så ble sykemeldinga mi levert veldig sent. Så satser på de kommer i løpet av noen dager. Synes egentlig de er ganske flinke til å holde styr på ting her.

Jeg gikk sykmeldt før aap å fik kBESTANDIG Penger den 20-22 så sjekk på dine utbetalinger i dag. tipper dem ligger klare å da har du dem i ettermiddag.

Jeg gikk sykmeldt før aap å fik kBESTANDIG Penger den 20-22 så sjekk på dine utbetalinger i dag. tipper dem ligger klare å da har du dem i ettermiddag.

Sjekket nå å ingen penger til utbetaling :(

får man feriepengene fra nav?? Sånn fra i fjor ??? Og er det i mai de kommer??

Fikk sykepenger idag. Gubben har ikke fått sine. Du kan vare ringe de og høre.

Jeg fikk feriepenger fra nav i mars mnd jeg. Jeg går da på dagpenger og får annen vær mandag..

Haha.. jeg har ikke fått en krone i sykepenger siden februar jeg... ringte og purret, oj sa hun....! Ere mulig! Ikke begynt å behandle foreldrepengesøknaden, og svangerskapspenger som jeg skulle hatt fra februar istedet for sykmelding hadde de ikke mottatt søknaden for engang mente de. Kjøssmæææ!!

Man får vel ikke feriepenger på AAP, indevidstønad ol?
permisjonspenger får man feriepenger på. For hvor mange uker avhenger av detur har vært i jobb eller fått stønad fra NAV før permisjon.

Man får vel ikke feriepenger på AAP, indevidstønad ol?
permisjonspenger får man feriepenger på. For hvor mange uker avhenger av detur har vært i jobb eller fått stønad fra NAV før permisjon.

Jeg fikk feriepengene mine fra sykepengene i fjor. Defor fikk jeg mine i Januar ialelfall.

Men ja er bittert å ikke få ferie penger av aap.

Ja, om du har gått på sykepenger, dgpenger eller permisjons penger. Så skal du ha sykepenger fra i fjor.
Jeg trodde jeg skulle få mine i mai nå, men fikk dem 1 februar i stedet.

Haha.. jeg har ikke fått en krone i sykepenger siden februar jeg... ringte og purret, oj sa hun....! Ere mulig! Ikke begynt å behandle foreldrepengesøknaden, og svangerskapspenger som jeg skulle hatt fra februar istedet for sykmelding hadde de ikke mottatt søknaden for engang mente de. Kjøssmæææ!!

Æda hadde jeg gått amok på de tror jeg!!! NNNNAAAAAV SIER JEG BARE!!! Blææææ, foreldrepenge søknaden fikk jeg beskje dom at neeeei den behandler de ikke før 6-8 uker FØR termin, tenkte for meg selv jaja har dere fått me dere at noen føder før kanskje???

Æda hadde jeg gått amok på de tror jeg!!! NNNNAAAAAV SIER JEG BARE!!! Blææææ, foreldrepenge søknaden fikk jeg beskje dom at neeeei den behandler de ikke før 6-8 uker FØR termin, tenkte for meg selv jaja har dere fått me dere at noen føder før kanskje???
Jeg fikk beskjed på nav kontoret at det var goood tid å levere foreldrepenger søknaden ca i midten/slutten av mai, og permisjonen skal starte 13 juni.. men vet hvor treg de er her på kontoret, så jeg holder på å finne papirene fram og skal levere den inn snart.

Jeg fikk beskjed på nav kontoret at det var goood tid å levere foreldrepenger søknaden ca i midten/slutten av mai, og permisjonen skal starte 13 juni.. men vet hvor treg de er her på kontoret, så jeg holder på å finne papirene fram og skal levere den inn snart.

Er det jeg å vet at de er såååå super trege at jeg kan bli dårlig av mindre, jeg hadde rett å gått gravid fire ganger før de hadde skjønt no på det nav kontoret her :P

Og nå måtte jeg sende inn flere papirer på nytt fordi de kunne ikke bruke samme skjema fra sjefen på inntekt til sykepenger og fødselspenger. Det er jo akkurat det samme!! Omg... så nå må de få ræva i gir, jeg skal ut om 2uker!

Og endrer du svangerskapspengegrad må du søke på nytt for det og! Ingen som sa det til meg...

Samme her. Arbeidsavklaringspenger utbetalt hver 14 dag. Så lenge man sender meldekortTil rett tid kommer pengene :-)

Back
Topp