NAV

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvem har begynnt på prosjekt NAV ? Huff, kjenner jeg utsetter og utsetter d der altså... men må vel begy snart. Er d 6 uker. Før permisjon start d må være inne?

Skal få bekreftelsen på termin av jordmor på time fredag,og så begynner vi vel kanskje litt med det neste helg eller uka etter ja... Etter uke 26, og 6 uker før tror jeg,ja.

Har time hos jm på onsdag. Så tenkte å ta med papirer da og få litt hjelp til å fylle ut søknaden ;)

Skal få bekreftelsen på termin av jordmor på time fredag,og så begynner vi vel kanskje litt med det neste helg eller uka etter ja... Etter uke 26, og 6 uker før tror jeg,ja.

Bekreftelse på termin?
Hva skjer der? Trodde termin var fastsatt på oul jeg :eek:

Jeg begynner nok etter å ha vært hos jordmor til uka, det blir første timen etter passerte 26 uker. Man får ikke søke om foreldrepenger før etter 26 fullgåtte uker, og man må levere en bekreftelse på dette sammen med søknaden. Terminen er jo fastsatt, men hvis man sender søknaden for tidlig vil ikke nav behandle søknaden.

Tidligere har jeg bare tatt en kopi av helsekortet etter første kontroll etter 26 uker, og det har blitt godtatt som en bekreftelse. Tro om det holder nå også?

Bekreftelse på termin?
Hva skjer der? Trodde termin var fastsatt på oul jeg :eek:

Joda,det er den jo, men de skal ha en bekreftelse på det datert etter uke 26. Det holder sikkert med en kopi av helsekortet fra kontroll etter uke 26 ja - det var lurt :-) Skal uansett til jm fredag,så da spør jeg henne hva som er vanlig å gjøre.

Back
Topp