Nav...

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Har ikke lenger utbetalingsdatoer. Ringte og hørte og fikk bare beskjed om at foreldrepengene skulle være inne på konto innen den siste dagen i mnden...

Sier du det, noe nytt fra i år det da kanksje? Jeg får alltid lønna mi den 30. i hver måned:-)

Vant med at pengene kommer på konto 21-22, så dette var noe nytt! Litt lenge og vente når man er vant med de kommer da:) Ja, er nytt fra i år av!

Det skjønner jeg, man planlegger jo rundt datoen, merkelig de ikke varsler synes jeg. :gen045

Ja, jeg ringte dit, for pleier og få penger idag, men neida, hu kumme ikke si når penga kom, antakeligvis i neste uke. Skulle være på konto innen den siste i mnden:( Fikk sist penger den 20, så er jo ei mnde siden! jaja, får holde ut litt til da!

Håper du ikke hadde noen store regninger til forfall, sånt er så irriterende.
Neste måned skal lånetassen ha penger, alltid kjedelig:-)

Neida, ikke noen regninger heldigvis, men skulle handlet mat og fryseren er nesten tom:(:( Er så lei NAV!!!! Uff, ja skjønner godt det er leit, den er vel dyr også kan jeg tenke meg:(

Ja er en del ekstra det i tillegg til de vanlige regningene:(

USJ ja, lånekassen :(

Veldig festlig av NAV når man ikke har noe fast å forholde seg til :confused::( Det er rett og slett for dårlig, syns jeg. Man trenger tross alt å planlegge litt, spesielt når man har en stor familie! Jeg får lønn av arbeidsgiver, så jeg merker ikke noe til det, heldigvis!

Veldig festlig av NAV når man ikke har noe fast å forholde seg til :confused::( Det er rett og slett for dårlig, syns jeg. Man trenger tross alt å planlegge litt, spesielt når man har en stor familie! Jeg får lønn av arbeidsgiver, så jeg merker ikke noe til det, heldigvis!

Yes, så sitter her m en 300 kr, er jo litt, men trenger og få handlet inn mat, og da holder ikke det lenge. Må nok overføre fra sparekontoen, men utrolig unødvendig. Og skikkelig dårlig man ikke får beskjed fra Nav, men må ringe selv og spørre pga det manglet utbetalingsdatoer på nettet!:eek::confused::mad:

Røyk selv på en lien smell her i vinter. Jeg har valgt 80% lønn og 56 uker permisjon, men så syns jeg at jeg fikk så høy lønn likevel. Reagerte ikke så mye på de to første utbetalingene, for jeg fikk lønnsforhøyelse rett i forkant av permisjonen, og så var det no etterutbetalinger og greier på gang. Men da jeg fikk full lønn for tredje gang, skjønte jeg jo at jeg måtte sjekke opp i det selv, og joda, jeg fikk 100% lønn o_O Så i stedet for halv skatt og digg lønn i desember, fikk jeg lusne 5000,- utbetalt for å kompensere for det jeg hadde fått for mye, og nå i januar fikk jeg skarve 10.000,-.. :eek: Men nå er alt heldigvis utlignet sånn at jeg kan få det jeg skal ha hver måned! :) Måtte inn på sparekontoen en tur her også gitt :p

Røyk selv på en lien smell her i vinter. Jeg har valgt 80% lønn og 56 uker permisjon, men så syns jeg at jeg fikk så høy lønn likevel. Reagerte ikke så mye på de to første utbetalingene, for jeg fikk lønnsforhøyelse rett i forkant av permisjonen, og så var det no etterutbetalinger og greier på gang. Men da jeg fikk full lønn for tredje gang, skjønte jeg jo at jeg måtte sjekke opp i det selv, og joda, jeg fikk 100% lønn o_O Så i stedet for halv skatt og digg lønn i desember, fikk jeg lusne 5000,- utbetalt for å kompensere for det jeg hadde fått for mye, og nå i januar fikk jeg skarve 10.000,-.. :eek: Men nå er alt heldigvis utlignet sånn at jeg kan få det jeg skal ha hver måned! :) Måtte inn på sparekontoen en tur her også gitt :p
Uff, DET var kjipt :o

Angående NAV..
Skal man ikke kunne se kommende utbetalinger inne på egne sider der inne?
Jeg får bare opp tidligere utbetalinger når jeg logger inn nå...

OI da, så utrolig kjipt:( Heldigvis får du vanlig utbetaling nå da:D

Angående NAV..
Skal man ikke kunne se kommende utbetalinger inne på egne sider der inne?
Jeg får bare opp tidligere utbetalinger når jeg logger inn nå...

Jepp, men kommer som regel først opp samme dag som de setter inn penger forutenom barnetrygden, den kan stå til utbetaling en ukes tid før den kommer...

Jeg jobbet med foreldrepenger hos NAV Forvaltning Oslo i fjor. Praksis har alltid vært at brukere skal få utbetalingen på konto innen siste dag i måneden, så det er nok ikke noen ny praksis nå. Som regel blir hovedkjøringen av utbetalinger foretatt rundt 20 i måneden, og da vil det ta ett par dager før pengene er på kontoen. Den eksakte datoen for utbetalingen varierer litt fra måned til måned, så pengene vil mest sannsynlig komme en av de aller nærmeste dagene.

Jeg jobbet med foreldrepenger hos NAV Forvaltning Oslo i fjor. Praksis har alltid vært at brukere skal få utbetalingen på konto innen siste dag i måneden, så det er nok ikke noen ny praksis nå. Som regel blir hovedkjøringen av utbetalinger foretatt rundt 20 i måneden, og da vil det ta ett par dager før pengene er på kontoen. Den eksakte datoen for utbetalingen varierer litt fra måned til måned, så pengene vil mest sannsynlig komme en av de aller nærmeste dagene.

Ja, de kom idag:) Så blei veldig glad for det:)

Så bra! :)
Jeg venter fremdeles på vedtak jeg da, og håper det går i orden snart, slik at jeg også kan få penger i januar...

Back
Topp