Nav

LillTrille

Glad i forumet
Jeg sendte inn skjemaet mitt da vi var i uke 26, men har bare fått ett standar svarbrev. Om at den er mottat og at den skulle behandles innen6 uker... Men har enda ikke fått svar. Er det noen andre som har fått svar osv her?

jg sendte inn i uke 26 og fikk svar etter ca 4 uker men d var pga jobben som rota... ville kanskje tatt en tlf til nav og spurt...

Jeg også har bare fått dette standardbrevet og ikke noe annet. Sendte inn i uke 26. Stod at det kunne ta 4 uker... og det er jo passert. Men tenker at siden jeg har fått dette første brevet har de iallefall mottat den

Jeg var kjempe heldig når det kom til sjema mitt. Sendte inn den 15 og fikk svar den 20 eller 21. Kjempe kort tid! Endelig en tommel opp til nav fra meg emoticon

Jeg sendte også inn i uke 26. Fikk det ordinære svarbrevet, og det skulle ta 8 uker. Men det har tatt mye lenger nå. Kontaktet de, og fikk beskjed om at det kunne ta noe lengre tid. Men ville tatt en tlf til de. Jeg skal ringe de over jul igjen hvis det ikke kommer noe svar snart. Blir litt stresset av at jeg ikke har fått svar.

Back
Topp