NAV

Morena

Gift med forumet
Er så jævli forbanna akkurat nå at jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Her sliter vi med å få betalt regningene våre og det er 3 uker siden jeg søkte på nytt om dagpenger. Men ingeting har jeg fått enda [:@] Nå fikk jeg mling på telefonen om at jeg må sende inn lønn og trekk oppgaver for 2010 snarest så de får beregnet dagpengene mine.. Hvorfor i svarte helvete kunne de ikke sakt det litt før???? [:@][:@][:@]

Fader så irriterende!! [:@]
De papirene trengte ikke jeg legge ved, for de hadde dem der. Sånn fordi jeg har permisjon liksom.

UFF, føler sånn med deg. Håper de er raske med behandlingen når de får papirene nå da [:)]

jeg var ute for noe lignende i fjor da jeg ble sykmeldt under sv.skapet. Ingen som fortalte meg eller arb.giver at arb.giver hadde fyllt ut noen papirer feil.. ingen som sa noe om det før jeg ble lei og purret på dem.. så jeg måtte vente 3mnd på sykepenger jeg..
Lurer på hvorfor de ikke bare kan plukke opp telefonen og si fra hva de mangler av papirer for å behandle sakene istedetfor å bare legge dem inn på dataen som ufullstendige søknader og så la bunken med papirer bli liggende på pulten?!

Du får nå heldigvis etterbetalt da, men det hjelper jo veldig lite når man er uten penger nå..

Aner ikke hvor lang tid det går.. Å ska de gå ut ifra de papirene er det jaggu ikke mye jeg får.. Fikk utbetalt 13000 i sykepenger før jeg gikk ut i påermisjon.. Ellers så fikk jeg 1000 i feriepenger.. Det er alt liksom [:'(] Åååhhh..

Gubben skal på butikken nå, så da skal han få da de med å levere de.. Håper det blir fortgang nå!

Det lønner seg å lese NØYE hva som står på nav.no, for som sagt de sier ikke noe før de må.
PÅ nav.no står det veldig fint forklart hva du må ha med i søknaden for å få behandlet dem.

Jeg søkte om dagpenger nå rett etter nyttår og jeg fikk pengene den 25.januar.
Jeg fikk også beskjed om, da jeg ringte nav, at med alle papirene i orden så tar det ca 3 uker å behandle søknaden..

Fikk beskjed at jeg ikke trengte levere no.. For de hadde det de trengte [&:]

Herlighet, er jo akkurat som de ulike medarbeiderne på det bruket der har sine egne regler! Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt i morgen og dobbeltsjekket..i fall de skal ha noe alikevell! Sløvinger altså, på tide at det blir rydda opp i det rotet der!! De har jo null system!

Man må være føre var når man skal inn i NAV systemet.
Ringe dit hver dag for å spørre og grave etter ting,og gjerne sende inn skjema 5 ganger så man er sikker på at de får det [:@]
Veldig dumt at det skal være sånn!
Ei venninne av meg har venta på sykepenger siden i oktober og fikk de først nå! Så jeg stålsetter meg for måneder uten inntekt nå ja [&o]

Back
Topp