NAV.

Eldorado

Forumet er livet
Dere som har foreldrepenger, står det noe på NAV om de ligger ut på "kommende utbetalinger" ? Hos meg står det ikke noe der ennå, og utbetalingsdatoen er på søndag?? Hmm..

har ikke sjekket

kan jeg aldri tro at det gjør.. jeg må som regel ringe hver mnd for å få de... (er visst vanskelig når jeg både jobber litt og får litt foreldrepenger..) [:'(]

Står ingenting hos meg heller! :/

Oh, det letta litt på trykket :p Var redd det plutselig var slutt på pengene jeg serru, men det kunne uansett ikke ha stemt [:)] Men da slipper jeg kanskje å ringe å kjefte på NAV i dag.[:'(]

det stod ingenting hos meg heller, så jeg ringte de å sjekka og det er utbataling den 25 fikk jeg beskjed om(så slutt å mas) hehe :P
men jeg tipper jeg får det i morgen, får det alltid den 21/22 og det er jo i helga :)

Ååååja :) Bra!! Da får jeg satse på at jeg får dem til helga også :) Pleier også å få de rundt 21/22, så derfor jeg hadde håpet jeg skulle få de inn til i morgen. Fortsatt ikke umulig :)

Da skal jeg slappe av litt.. Hehe :)

rop ut om dei dukka opp til helga da :)

får de nok ikke før på mandag...for de gangene jeg pleier og få de 21/22, så er det utbetalingsdato den 23...men nå som det er utbetaligns dato 25, som er tirsdag til uka, så regner jeg med at de kommer på mandag...[&:]
ikke at jeg hadde akk blitt lei meg om de kom i morra da[;)][;)][;)]

Back
Topp