NAV

Elenia

Gift med forumet
Bi så førbanna!! Har blitt nå tull me fødselspængan mine.. så æ får 100% utbetalinga.. istede førr 80%.... Søkte sånn at æ sku ha 1 års permisjon...
Så ringte di nu å sa at æ hadde fylt ut feil... Va jo han på nav som hjalp mæ å fyll ut.. så e jo han som har gjort feil!!  han sa at di kunne ike gjør nå me d når den va levert!! så da må æ i jobb før jul... å d va IKKE d æ hadde planlagt.... 

sa jo at æ kunne betal tilbake d æ hadde fått for mye, men nei... di kunne ikke driv å overfør å trekk å sånn der ting.. d går jo ikke ann.. kor vanskeli kan d vær? e jo bare å ta en kalkulator eller no, å trekk 20%.... men d e kanskje litt førr vanskeli.....     ååååååhhhh!!!!

Fint å få ut litt frustrasjon her!!

kjenn æ hold på å kok over... så når du får svar så må du bare les godt etter å se om du har fått rett.. e gla æ gjor d... viss ikke hadde vel utbetalinga stoppa før jul... d hadde blitt vældi koseli.. ei jul utn pænga...
dåri saksbehandler som ikke hør etter ka man si...  

d e vel ikk eno vits å send no klage heller da....

NAV bare surrer!!!! Det er alltid noe tull!!![:@]

Skjønner hva du menner...
Her også har de bare rotet og mistet papirer og søknader som jeg har levert... Virker som alle som jobber der er inkompitente av og til...

ORIGINAL: Elenia

Bi så førbanna!! Har blitt nå tull me fødselspængan mine.. så æ får 100% utbetalinga.. istede førr 80%.... Søkte sånn at æ sku ha 1 års permisjon...
Så ringte di nu å sa at æ hadde fylt ut feil... Va jo han på nav som hjalp mæ å fyll ut.. så e jo han som har gjort feil!!  han sa at di kunne ike gjør nå me d når den va levert!! så da må æ i jobb før jul... å d va IKKE d æ hadde planlagt.... 

sa jo at æ kunne betal tilbake d æ hadde fått for mye, men nei... di kunne ikke driv å overfør å trekk å sånn der ting.. d går jo ikke ann.. kor vanskeli kan d vær? e jo bare å ta en kalkulator eller no, å trekk 20%.... men d e kanskje litt førr vanskeli.....     ååååååhhhh!!!!

Fint å få ut litt frustrasjon her!!

Ååå...det var kjedelig da!
Men hvis jeg hadde vært deg hadde jeg spart de 20% som du får for mye og satt de inn på en annen konto. Så bruker du av disse pengene når du ikke får fra Nav mer. Så får du vært like lenge hjemme som du hadde planlagt [:)][:)].

Back
Topp