NAV

Liidsi

Elsker forumet
Er så møkklei de[:'(] Er 100 % sykemeldt og har vært det ei stund. I sommer masa arbeidsgiver på meg om jeg kunne hjelpe med noe. Jeg møtte opp 2 ganger fordelt på 4 timer og hjalp de. Jeg rapporterte timene til Nav som jeg hadde fått beskjed om (klarerte selvfølgelig med nav om jeg hadde lov til det) De gjorde jo selvsagt ikke som de skulle og jeg måtte ringe og purre på de. Jeg ble oppringt nesten 1 uke senere hvor de lurte på om det var greit at de bare trekte 8 timer på novemberutbetalingen og det var det for meg.

ISTEDENFOR HAR MØKKANAV TREKT MEG FOR DET TREDOBBELTE OG VEL SÅ DET[:@]. Og det er jo fantastisk iogmed at når regninger og slikt er betalt så har jeg nesten ingenting igjen. Og når man skal ha tak i personer på Nav så er de jo aldri tilstede. Legger man beskjed igjen så går det hvertfall bortimot 1 uke før man blir oppringt (for mitt vedkommende) Han jeg prata med som forøvrig ikke hadde noe med Nav Forvaltning å gjøre sa at jeg hadde blitt trekt 8 timer + 1 dag i NOVEMBER. WHAT. Har ikke jobba i november. Uansett så utgjør ikke de timene hele trekket. Jeg trenger de pengene[&o]

ORIGINAL: susso

De NAV folkene og deres system klarer eg dessverre ikke ha noe til overs for!!![:@] Noe større rot, tull, useriøst og IRRITASJON enn dem vet eg ikke hvor man kan finne....[&:]
Bor du langt unna nav? Bare ring, hver dag og mas! Er jo IKKE gjort rett når dem har trekt deg alt for mye. Da får du sette hardt mot hardt, ordner ikke dem opp, forlang sosial støtte, tilsvarende det de har trekt for mye. Men det beste er jo å gå ned til dem å snakke/diskutere face to face...!

Huff, kjenner eg må gi meg nå, tenner på alle plugger når det kommer til NAV!

Men.....[;)] Lykke til, håper det ordner seg[8D][:)]

Ja vær sikker. Kommer aldri til å gi meg. Hører jeg ingenting i dag så ringer jeg i morgen osv. Hører jeg ingenting i løpet av de neste dagene så stikker jeg ned til dem. Jeg har har vært skikkelig sur og gretten i dag ja. Er ikke første og sikkert ikke siste gang Nav roter det til for meg eller barna mine.

Tusen takk[:)] regner med at det ordner seg til slutt

Leit å høre at du har sånne erfaringer med NAV. Jeg ville tatt en tur ned dit sånn at du får snakke med saksbehandleren din. Skal ikke være sånn at man ikke får tak i oss (ja, jeg jobber på NAV [;)]. Har akkurat begynt vel og merke).
Regner med dette er en menneskelig feil, og da får du igjen pengene dine. Skjønner veldig godt at du er frustrert når slikt skjer. Lykke til!

Jeg sier bare  sammen med deg: AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGHHHH!!!!![:@][:@][:@]

Det har vært J..... mye rot med NAV her oppe. med både meg og maaaange andre som jeg kjenner til[8|][:'(]

ORIGINAL: lovibem

Jeg sier bare  sammen med deg: AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGHHHH!!!!![:@][:@][:@]

Det har vært J..... mye rot med NAV her oppe. med både meg og maaaange andre som jeg kjenner til[8|][:'(]

Man kan bli sprø av mindre!!!![:@] men jeg må faktisk få roset de nå[:)] etter å ha pratet med et par stk som ikke kunne hjelpe, bare sende melding til Nav Forvaltning så traff jeg på ei oppegående dame tidligere i dag. Hun fant ganske kjapt ut hva hun trodde hadde hendt. Hun kontaktet Nav Forvaltning. De mente hun hadde rett, men de måtte sjekke litt videre. Fikk en telefon for 10 minutter siden fra Nav Forvaltning da hadde de rettet opp feilen og etterbetalt det de skylder. DET TOK BARE 4 TIMER.[:D]

Back
Topp