Er så møkklei de[:'(] Er 100 % sykemeldt og har vært det ei stund. I sommer masa arbeidsgiver på meg om jeg kunne hjelpe med noe. Jeg møtte opp 2 ganger fordelt på 4 timer og hjalp de. Jeg rapporterte timene til Nav som jeg hadde fått beskjed om (klarerte selvfølgelig med nav om jeg hadde lov til det) De gjorde jo selvsagt ikke som de skulle og jeg måtte ringe og purre på de. Jeg ble oppringt nesten 1 uke senere hvor de lurte på om det var greit at de bare trekte 8 timer på novemberutbetalingen og det var det for meg.
ISTEDENFOR HAR MØKKANAV TREKT MEG FOR DET TREDOBBELTE OG VEL SÅ DET[:@]. Og det er jo fantastisk iogmed at når regninger og slikt er betalt så har jeg nesten ingenting igjen. Og når man skal ha tak i personer på Nav så er de jo aldri tilstede. Legger man beskjed igjen så går det hvertfall bortimot 1 uke før man blir oppringt (for mitt vedkommende) Han jeg prata med som forøvrig ikke hadde noe med Nav Forvaltning å gjøre sa at jeg hadde blitt trekt 8 timer + 1 dag i NOVEMBER. WHAT. Har ikke jobba i november. Uansett så utgjør ikke de timene hele trekket. Jeg trenger de pengene[&o]
ISTEDENFOR HAR MØKKANAV TREKT MEG FOR DET TREDOBBELTE OG VEL SÅ DET[:@]. Og det er jo fantastisk iogmed at når regninger og slikt er betalt så har jeg nesten ingenting igjen. Og når man skal ha tak i personer på Nav så er de jo aldri tilstede. Legger man beskjed igjen så går det hvertfall bortimot 1 uke før man blir oppringt (for mitt vedkommende) Han jeg prata med som forøvrig ikke hadde noe med Nav Forvaltning å gjøre sa at jeg hadde blitt trekt 8 timer + 1 dag i NOVEMBER. WHAT. Har ikke jobba i november. Uansett så utgjør ikke de timene hele trekket. Jeg trenger de pengene[&o]
De NAV folkene og deres system klarer eg dessverre ikke ha noe til overs for!!![:@] Noe større rot, tull, useriøst og IRRITASJON enn dem vet eg ikke hvor man kan finne....[&:]