Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SillyDilly
Her er det nav og legen!!!! Får jo ikke sykepengene mine, for de må ha bekreftelse på at jeg ikke kna jobbe, trodde sykemeldingen liksom var et tegn på det jeg! Så må de ha bekreftelse på at jeg ikke kan tilrettelegge arbeidet mitt!!!![8|]
Så ikke noe sykepenger endaa, og heller ikke noe lån - banken er natta! Så dette er en herlig måned!
ORIGINAL: Burger
ORIGINAL: SillyDilly
Her er det nav og legen!!!! Får jo ikke sykepengene mine, for de må ha bekreftelse på at jeg ikke kna jobbe, trodde sykemeldingen liksom var et tegn på det jeg! Så må de ha bekreftelse på at jeg ikke kan tilrettelegge arbeidet mitt!!!![8|]
Så ikke noe sykepenger endaa, og heller ikke noe lån - banken er natta! Så dette er en herlig måned!
Dette er jo feil.. Når det er snakk om svangerskapspenger skal jm eller lege skrive et skriv om at du ikke kan jobbe med det du gjør, så skal arbeidsgiver skrive under på om de kan tilrettelegge eller ikke.. Men når det er snakk om sykepenger er det nok med en sykemelding.. hadde nok tatt meg en tlf til nav jeg..