Nav surr

Babydrøm

Glad i forumet
Sitter her og venter på utbetaling fra nav som ikke kommer. Flere som har opplevd at fødselspenger og sykemelding lager kræsj? De sender meg frem og tilbake mellom begge avdeling. Ingen forstår noe som helst. Vært uten penger over 1 måned nå. Skulle ikke være så vanskelig!?
 
Så slitsomt. Sånne ekstra påkjenninger man burde sluppet.

Håper det ordner seg snart. Hvordan går det med deg ellers?
 
Så slitsomt. Sånne ekstra påkjenninger man burde sluppet.

Håper det ordner seg snart. Hvordan går det med deg ellers?

Er så mye som skjer at jeg har ikke hatt tid til å sørge egentlig. Mye praktisk. I tilegg problemer med familien som ikke kom I begravelsen eller gitt lyd fra seg på 5 uker. Også har veninnen min også mistet nå I helgen... alt for mye
 
Er så mye som skjer at jeg har ikke hatt tid til å sørge egentlig. Mye praktisk. I tilegg problemer med familien som ikke kom I begravelsen eller gitt lyd fra seg på 5 uker. Også har veninnen min også mistet nå I helgen... alt for mye
Nei... nå må det være nok for dere på ei stund. Det er jo alt for mye.
 
Er så mye som skjer at jeg har ikke hatt tid til å sørge egentlig. Mye praktisk. I tilegg problemer med familien som ikke kom I begravelsen eller gitt lyd fra seg på 5 uker. Også har veninnen min også mistet nå I helgen... alt for mye
Det ble virkelig alt for mye ja.
Stor klem
 
Er så mye som skjer at jeg har ikke hatt tid til å sørge egentlig. Mye praktisk. I tilegg problemer med familien som ikke kom I begravelsen eller gitt lyd fra seg på 5 uker. Også har veninnen min også mistet nå I helgen... alt for mye

Huff, så altfor mye på en gang for deg [emoji20] Ta vare på hverandre i denne tunge tida. Det gjør utrolig vondt å bli svikta av nære i en så vanskelig tid.
Har du vært i kontakt med LUB, landsforening for uventet barnedød? Det har vært en god støtte for oss.
Klem [emoji177][emoji254][emoji272][emoji177]
 
Huff, så altfor mye på en gang for deg [emoji20] Ta vare på hverandre i denne tunge tida. Det gjør utrolig vondt å bli svikta av nære i en så vanskelig tid.
Har du vært i kontakt med LUB, landsforening for uventet barnedød? Det har vært en god støtte for oss.
Klem [emoji177][emoji254][emoji272][emoji177]
Hva kan LUB gjøre? Hvis det er samtaler, så har vi mange venner å snakke med. Har nære venner som har gått igjennom det samme for 3 år siden. God støtte I hverandre ❤
 
Hva kan LUB gjøre? Hvis det er samtaler, så har vi mange venner å snakke med. Har nære venner som har gått igjennom det samme for 3 år siden. God støtte I hverandre [emoji173]

Jeg vil tro LUB kan hjelpe dere i forhold til nav, det dere har rett til av permisjon o.l.
I tillegg til sorggruppe, men det har dere da kanskje ikke behov for. De har også masse materiell som kan være nyttig. Blant annet har de en fin brosjyre til pårørende, som kanskje kan være noe å gi til det i familien du føler har sviktet dere.
 
Jeg vil tro LUB kan hjelpe dere i forhold til nav, det dere har rett til av permisjon o.l.
I tillegg til sorggruppe, men det har dere da kanskje ikke behov for. De har også masse materiell som kan være nyttig. Blant annet har de en fin brosjyre til pårørende, som kanskje kan være noe å gi til det i familien du føler har sviktet dere.
Takk for gode råd, kan undersøke ang NAV biten. Det med familien er bare å la ligge, stikker dypere enn denne ene opplevelsen desverre. Dem har dårlige holdninger til flere ting og folk. Viktig at vi fokuserer på oss selv og de som virkelig bryr seg ❤
 
Takk for gode råd, kan undersøke ang NAV biten. Det med familien er bare å la ligge, stikker dypere enn denne ene opplevelsen desverre. Dem har dårlige holdninger til flere ting og folk. Viktig at vi fokuserer på oss selv og de som virkelig bryr seg [emoji173]

Det er sant, prøv å fokusere på de som er der for dere [emoji173]️ [emoji173]️ Klem
 
Back
Topp