Nav-skjemaer! Hjelp!

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Noen som kan hjelpe meg å FINNE de derre skjemaene jeg skal sende avgårde?

Sende meg en link direkte til de?

Jeg har lett i flere timer etter de! 

Vet de ligger på Nav sine sider, og at jeg må skrive de ut. Fant de tidligere i høst, men skrev de aldri ut DA. Nå virker det som om de er borte.. Føler meg helt lost..

Kan noen hjelpe meg?

Hvilke skjemaer? :)

Et spørsmål bare:

Dokumentasjon av inntekt? Dette skal jo fylles ut av arbeidsgiver på et annet skjema.. skal jeg sende dette inn sammen med med min søknad om foreldrepenger??? El sender arbeidsgiver dette inn selv i etterkant?

Noen som vet?

Jeg får full lønn fra arbeidsgiver i permisjonen og jeg leverte det sjema om lønn til jobben og sjefen leverte det videre til firmaets regnskapsfører, som fylte dem ut og sendte det avgårde til Nav. Men hun sendte også en kopi til meg  på mail og da leverte jeg det videre til nav sammen med mine sjemaer. På nav sa de at det var riktig at jeg også skulle levere en til dem som jobben hadde fylt ut.

Andre barn på vei skrev:
Jeg får full lønn fra arbeidsgiver i permisjonen og jeg leverte det sjema om lønn til jobben og sjefen leverte det videre til firmaets regnskapsfører, som fylte dem ut og sendte det avgårde til Nav. Men hun sendte også en kopi til meg  på mail og da leverte jeg det videre til nav sammen med mine sjemaer. På nav sa de at det var riktig at jeg også skulle levere en til dem som jobben hadde fylt ut.

Det var det jeg trodde. Min arbeidsgiver sa forleden dag " bare ta kopi av lønnslippen din du, så sender du med den". Hu har tydeligvis ikke peiling.

Da skriver jeg ut rett skjema og gir til henne, så blir det ihvertfall riktig. Var på tur til å lukke konvorlutten å sende avgårde søknaden i mårra jeg..men det slapp jeg jo nå.. :)

Back
Topp