Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tinan
ORIGINAL: neselo
Var vel egentlig foreldrepenger jeg mente [:)]
Hehe jammen da så [:D][:D] Ja da skulle dem stå inn seinest 25, men men, vi alle kjenner jo nav.[:@]
ORIGINAL: atene
ORIGINAL: Tinan
ORIGINAL: neselo
Var vel egentlig foreldrepenger jeg mente [:)]
Hehe jammen da så [:D][:D] Ja da skulle dem stå inn seinest 25, men men, vi alle kjenner jo nav.[:@]
De kan jo bare prøve på noe annet, da klikker jeg i vinkler om jeg ikke har penger da.. Faen folk har regninger dem skal betale og det landet her er ikke så jævlig billig fra før av med tanke på at det er umulig og leve på 1 lønn..
ORIGINAL: Silje1982
Jeg er så utrolig glad for at jeg får lønn igjennom arbeidsgiveren min[:)][:)][:)] Evig takknemlig for det. For jeg har ikke fått noen bekreftelse fra nav på om papirene mine er i orden så det vet jeg ikke. Men heldigvis tikka lønna mi inn i dag[:D] Så da blir det arbeidsgiveren som må sloss med nav eventuelt hvis de ikke får betaling[8D]
ORIGINAL: Looney
ORIGINAL: Silje1982
Jeg er så utrolig glad for at jeg får lønn igjennom arbeidsgiveren min[:)][:)][:)] Evig takknemlig for det. For jeg har ikke fått noen bekreftelse fra nav på om papirene mine er i orden så det vet jeg ikke. Men heldigvis tikka lønna mi inn i dag[:D] Så da blir det arbeidsgiveren som må sloss med nav eventuelt hvis de ikke får betaling[8D]
Sånn er det her og. Fikk lønn denne uken fra jobben, men har ikke hørt noe fra NAV siden jeg fikk svar på at de hadde mottat søknaden min om svangerskapspenger, og jeg søkte om foreldrepenger og ikke svnagerskapspenger[&:][&:]