Nav og utbetaling

neselo

Forumet er livet
Noen som vet når Nav utbetaler fødselspenger for januar? Jeg trodde det var idag, men har ikke fått noe enda [>:]

25 januar tror jeg
de merket med stjerner er ekstra utbetalinger
http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/Utbetalingsdatoer/202542.cms

25. sto det på papirene mine..

http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/Utbetalingsdatoer/202542.cms

Okay, tusen takk! [:)]

Hmm.. litt uvant å få betaling så sent i måneden, barnehageregninga forfaller den 25. så best at pengene er inne til da [&:]

Er ikke før i slutten av januar[:'(]

ORIGINAL: Bebiii2011

Er ikke før i slutten av januar[:'(]

Kjipt! Er vant til å få lønn den 15. [&:] Ikke at det er noen krise, men alltid kjekt med lønningsdag....

Snakket med nav forvaltning på tlf nå, pga min søknad, å foreldrepengene skal stå på konton seinest 25 sa henne. Eller er fødsel penger og foreldrepenger ikke det samme kanskje? [8|]

Var vel egentlig foreldrepenger jeg mente [:)]

ORIGINAL: neselo

Hehe jammen da så [:D][:D] Ja da skulle dem stå inn seinest 25, men men, vi alle kjenner jo nav.[:@]

ORIGINAL: Tinan

Hehe jammen da så [:D][:D] Ja da skulle dem stå inn seinest 25, men men, vi alle kjenner jo nav.[:@]

De kan jo bare prøve på noe annet, da klikker jeg i vinkler om jeg ikke har penger da.. Faen folk har regninger dem skal betale og det landet her er ikke så jævlig billig fra før av med tanke på at det er umulig og leve på 1 lønn..

ORIGINAL: atene

ORIGINAL: Tinan

De kan jo bare prøve på noe annet, da klikker jeg i vinkler om jeg ikke har penger da.. Faen folk har regninger dem skal betale og det landet her er ikke så jævlig billig fra før av med tanke på at det er umulig og leve på 1 lønn..

må si meg helt enig med deg atene....[:D] idiotiske mennesker, hadde vært flau av å ha jobbet der altså..

må si meg helt enig med deg atene.... idiotiske mennesker, hadde vært flau av å ha jobbet der altså..

Jeg også med tanke på alle de som ikke kan jobben sin der.. [:@]

Når jeg leser om folks problemer med NAV så kjenner jeg at jeg er EVIG takknemlig for at jeg får utbetalt penger av arbeidsgiver!!!!![:)]

Men føler virkelig med dere!!!![;)]

25 januar står det på mine papirer...Får lønn fra arbeidsgiver jeg også, og er gla for det. Men en liten prosent kommer fra nav da.. Det lille jeg har jobbet ekstra kan du si, er ikke snakk om mange kronene da, men man tar det man får.. haha..

ORIGINAL: Chrisjanuarbaby

Når jeg leser om folks problemer med NAV så kjenner jeg at jeg er EVIG takknemlig for at jeg får utbetalt penger av arbeidsgiver!!!!![:)]

Men føler virkelig med dere!!!![;)]

Me too[:)][:)] Og jeg jobber på et NAV kontor[&:][&:]

Jeg er så utrolig glad for at jeg får lønn igjennom arbeidsgiveren min[:)][:)][:)] Evig takknemlig for det. For jeg har ikke fått noen bekreftelse fra nav på om papirene mine er i orden så det vet jeg ikke. Men heldigvis tikka lønna mi inn i dag[:D] Så da blir det arbeidsgiveren som må sloss med nav eventuelt hvis de ikke får betaling[8D]

Vi er begge vant med lønn den 15.
Men når jeg ble sykemeldt, måtte vi forskyve faste utgifter til den 30. hver måned for å være på den sikre siden. Nav er jo som alle vet, treige og uforutsigbare [:@]

ORIGINAL: Silje1982

Jeg er så utrolig glad for at jeg får lønn igjennom arbeidsgiveren min[:)][:)][:)] Evig takknemlig for det. For jeg har ikke fått noen bekreftelse fra nav på om papirene mine er i orden så det vet jeg ikke. Men heldigvis tikka lønna mi inn i dag[:D] Så da blir det arbeidsgiveren som må sloss med nav eventuelt hvis de ikke får betaling[8D]

Sånn er det her og. Fikk lønn denne uken fra jobben, men har ikke hørt noe fra NAV siden jeg fikk svar på at de hadde mottat søknaden min om svangerskapspenger, og jeg søkte om foreldrepenger og ikke svnagerskapspenger[&:][&:]

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: Silje1982

Sånn er det her og. Fikk lønn denne uken fra jobben, men har ikke hørt noe fra NAV siden jeg fikk svar på at de hadde mottat søknaden min om svangerskapspenger, og jeg søkte om foreldrepenger og ikke svnagerskapspenger[&:][&:]

Jeg skjønner vel egentlig ikke hvorfor jeg ikke har fått svar[8|] Hva er tidsfristen for å sende inn papirene? Hvis jeg ikke hadde fått penger igjennom min arbeidsgiver så hadde jeg hatt rimelig panikk nå ja[8D] Så takk og lov[:)]

Back
Topp