NAV og sykepenger

Lillezilje

Gift med forumet
Utbetales ikke sykepenger bare 1 gang i måneden?

Nav har gjort noe feil (bombe det da) Så på mine sider stod det at jeg ikke fikk noe mer støtte, men det var som sagt feil. Snakket med de nå, og da siser de at de skulle ordne det og overføre pengene i dag.

Fikk penger i desember, og trodde at neste utbetaling ikke var før i slutten av januar jeg?
Jeg etterlyste jo ikke pengene, lurte bare på omde kom i det hele tatt i slutten av måneden [:-]

dytt [:D]

De kan sette en utbetaling når som helst. Da jeg fikk godkjent vedtaket om rehab penger, etter 5 mnd ventetid og mye grining i telefonen, satte de over pengene samme dag[:)] Så ja det kan de[:)]

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

De kan sette en utbetaling når som helst. Da jeg fikk godkjent vedtaket om rehab penger, etter 5 mnd ventetid og mye grining i telefonen, satte de over pengene samme dag[:)] Så ja det kan de[:)]

Men i utgangspunktet skal vel sykepenger utbetales en gang i måneden vel ?

Nei da.. De kan komme flere ganger i mnd..
Når jeg feks er sykemeldt fram til den 6 i mnd, så får jeg utbetalt fra 1 til 6 rundt den 15 i mnd..
så får jeg resterende alt fra 20 til siste dag i mnd

De ringte akkurat. Var vist siste uken av desember jeg skulle få nå.(første sykemelding gjaldt bare til 22 des) Resten ble utbetalt 25 jan.

Back
Topp