Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener du har krav på engangsstønad..be om terminbekreftelse av lege eller jordmor. Så sender du inn elektronisk på nav.no. engangsstønad er på ca 62000 kr
Det går bra, en dag av gangen. Begynt å føle litt bevegelse og hadde tydeligvis nok fostervann alikevel. Var på riksen i dag + jordmor. Fikk sett fødestue m.m.Hvordan går det med deg? ♡
Det går bra, en dag av gangen. Begynt å føle litt bevegelse og hadde tydeligvis nok fostervann alikevel. Var på riksen i dag + jordmor. Fikk sett fødestue m.m.
Ingen ny prognose desverre pga alvorlige misdannelser.Så bra det går bra
Tror ikke jeg har fått med meg årsaken til at de mener babyen din ikke klarer seg, men har de endret noe på prognosen siden du har nok fostervann?
Ok må være helt forferdelig å bare gå sånn og vente mange klemmer til deg ♡Ingen ny prognose desverre pga alvorlige misdannelser.
Går greit faktisk, mye støtte fra venner. Har søkt om foreldre penger. Så får vi ta det som det kommer tenker jeg...Ok må være helt forferdelig å bare gå sånn og vente mange klemmer til deg ♡
Fant du ut av ting med nav, og hvordan det bør gjøres?