FruSolsikke
Flørter med forumet
Jeg fatter null av dette, og husker heller ikke noe særlig fra sist gang. Kan noen forklare det veeeeeeeldig enkelt til meg. Saken er den at jeg har en 100% fast stilling, men har redusert den stillingen til 50% i en liten periode nå. Skal gå tilbake til min 100% faste stilling i august igjen.
Det som jeg stresser litt med er at jeg er redd for at bekkenet og sykemelding.
Slik jeg forstår det må jeg har arbeidet 6 av de siste 10 mnd før permisjon for å få permisjonspenger. Og det har jo jeg, men vil jeg få permisjonspenger ut fra min 100 % stilling, siden jeg trer inn i den før permisjonen starter??? Og hva om jeg blir sykemeldt ETTER jeg har startet i 100% stillingen? Vil det ha noe å bety???
Jeg er grønn!!!! Sist gang var det ikke noe problem fordi jeg hadde arbeidet i 100 % i flere år da......Håper dere forstår spørsmålet mitt!!!
Det som jeg stresser litt med er at jeg er redd for at bekkenet og sykemelding.
Slik jeg forstår det må jeg har arbeidet 6 av de siste 10 mnd før permisjon for å få permisjonspenger. Og det har jo jeg, men vil jeg få permisjonspenger ut fra min 100 % stilling, siden jeg trer inn i den før permisjonen starter??? Og hva om jeg blir sykemeldt ETTER jeg har startet i 100% stillingen? Vil det ha noe å bety???
Jeg er grønn!!!! Sist gang var det ikke noe problem fordi jeg hadde arbeidet i 100 % i flere år da......Håper dere forstår spørsmålet mitt!!!