nav og permisjon

• Trådstarter Trådstarter meg
  • Opprettet Opprettet
M

meg

Guest
Hei er det noen her som har overført permisjonen sin til far? Jeg studerer samlingsbaserte er fulltidsstudium. Er på skolen 19 uker i året, pensum er estimert til 40 timer per uke hele året og man oppnår 60 studiepoeng hvert år. Altså en helt vanlig bachelor. Men dette er tydeligvis vanskelig å forstå for nav. Gikk vite tidlig at far har krav på mors perm når mor fortsetter studiet. Dette ble vi svært gla for da jeg kan få avlastning med baby til å lese. Problemet er nå at nav forstår rett og slett ikke dette vi sendte inn søknad tidlig og hadde satt oss inn i alt slik at vi viste hvordan vi skulle gjøre det. Så lett var det ikke. 8 søknader etterpå har vi fremdeles ikke fått vite om vi får avslag eller godkjenning. Skolen er begynt igjen for lenge siden og vi skal snart ut i praksis må derfor ha svar og *barnevakt * Vi lurer nå på om har far krav på å få disse ukene tilbake siden han skulle vært i perm nå og det fortsatt kan gå 12 uker, noen som vet?

Ta en telefon, så kanskje du får litt oppklaring :)

Eg hade frågat vem som e saksbehandlaren å ring å snakkat me den personen. De må väl kunna svara på de. De e så vansklige på nav.

Back
Topp