NAV og arb giver

Amaliesmamma:

Flørter med forumet
Vet noen når arb giver får tilbakebet sykepenger og hvordan de gjør det? Er syk pga ekstrem svsngerskapskvalme er ikkje det grunn nok? Min arb giver gjør ikkje noe med det og er mer sur på meg siden hun bet de første 16 dager:(

Arbeidsgiveren din må søke om å få de første 16 dagene tilbakebetalt,. Det gjør hun enkelt med å gå inn på nav sine sider på nettet. Der ligger det skjema som skal fylles ut. Men dette burde jo virkelig arbeidsgiver vite selv!! Ellerså er hun ikke egna til å være noen arbeidsgiver!! Helt latterlig at hun skal være sur på deg for dette spørr du meg.. Tenk på degselv, og håper du slipper å slite med kvalmen alt for lenge.. :)

Jantø skrev:
Arbeidsgiveren din må søke om å få de første 16 dagene tilbakebetalt,. Det gjør hun enkelt med å gå inn på nav sine sider på nettet. Der ligger det skjema som skal fylles ut. Men dette burde jo virkelig arbeidsgiver vite selv!! Ellerså er hun ikke egna til å være noen arbeidsgiver!! Helt latterlig at hun skal være sur på deg for dette spørr du meg.. Tenk på degselv, og håper du slipper å slite med kvalmen alt for lenge.. :)

Signerer denne. Helt latterligt om ikke arbeidsgiver vet dette. Alt av svangerskapsrelaterte sykemeldinger får de dekket fra dag en om de søker. Så tenk bare på deg selv. Det gjør hvertfall eg. Bruker ikke en kalori ekstra på å tenke på de. De har fullt mulighet til å ta inn folk for meg når jeg er vekke.

Takk jenter! Ja synes virkelig ho kunne gjort det!! Å dessuten tenk hvis eg blir syk igjen da, da må ho bet 16 dager på nytt! Å da blir det ik greit å være meg! !

Back
Topp