NAV Nordre Aker

Pmor

Elsker forumet
jentene i juni13
Er det noen som tilhører NAV Nordre Aker i Oslo her og som har erfaring med dem? Jeg lurer nemlig på om jeg må ha avtale for å snakke med dem eller om jeg bare kan troppe opp tirsdag kl. 08.00 [:D]

Noen som vet? (Har sett at det er en annen tråd her som berører det samme, men hadde vært greit å vite for mitt kontor, evt. for andre NAV-kontor i Oslo siden det tydeligvis er forskjellig praksis.)

Jeg tilhører Nordre Aker.

Jeg har ikke hatt behov for å ha møte. Men har hatt telefonkontakt osv i forbindelse med forrige svangerskap og da syns jeg alt har gått knirkefritt.

Både med svangerskapspenger, permisjon, sykemelding, barnetrygd osv.

Det eneste som har vært vanskelig er å få barnehageplass.

Morsomt med flere fra Nordre Aker [:D]

Tenkte å ringe dem, men er jo så mange skjema som skal fylles ut og som jeg er litt usikker på hvordan skal gjøres. Vi har nemlig tenkt å velge 46 uker med 100% lønn og så tar jeg noe ulønnet permisjon. Da har jeg forstått at vi må søke om utsettelse av permisjonen til sambo, men finner ingen steder å gjøre det i skjemaet. Så da tenkte jeg at det  beste var å gå innom der og få de til å vise meg slik at alt blir riktig i starten :)

Jeg tilhører også Nordre Aker, ringte idag for å få hjelp til å fylle ut skjema [;)] snakket med 2 forskjellige og de var veldig hyggelige og hjelpsomme.

Tilhører NAV Nordre Aker jeg og.

Har ikke vært i kontakt med dem enda, men det virker som om dere har gode erfaringer, heldigvis! (Man hører jo så mye rart om NAV...)

Back
Topp