valentinesbaby
Gift med forumet
jeg var ferdig utdannet sykepleier i juni i sommer, dagen før skoleavslutningen fant vi ut at lille prinsessen var på vei. jeg undersøkte grundig hva jeg måtte gjøre for å få økonomisk "støtte" og fant ut jeg måtte jobbe i 6 mnd med pensjonsgivende inntekt..jeg tok meg først en sommerjobb her jeg bor. der varte til midten av august. Så reiste vi en tur til bulgaria. Da jeg kom hjem måtte jeg raskt i jobb igjen og siden det ikke er mye jobb for sykepleiere her jeg bor pendlet jeg mye frem og tilbake til bergen , jobbet mange netter på rad, tok mye helg og sto skikkelig på for å klare 6 mnd. Hurra tenkte jeg da det var 3 uker igjen til termin... jeg klarte det......
MEN!!!!!! etter å ha behandlet søknaden min i 2 mnd fikk jeg avslag på foreldrepenger..... GRUNN: jeg manglet 10 dager.....og det er fordi jeg hadde vært på ferie og ikke jobbet på 14 dager i den perioden... derfor hadde de trekt meg 2 uker på starten av sommerjobben og 2 uker når jeg kom hjem fra ferie.......
så nå sitter vi her med en inntekt og er lange i maskene... de kunne godt hatt info om de stygge særskilte reglene sine på hjemmesiden sin.... eller gitt beskjed om det en av de ørten gangene jeg ringte dem.......
grunnet dette må jeg i jobb igjen nå... må spe litt på økonomisk....og jenta mi er kun 6 uker......
verdens rikeste land my ass!!!!!!!!!!!
MEN!!!!!! etter å ha behandlet søknaden min i 2 mnd fikk jeg avslag på foreldrepenger..... GRUNN: jeg manglet 10 dager.....og det er fordi jeg hadde vært på ferie og ikke jobbet på 14 dager i den perioden... derfor hadde de trekt meg 2 uker på starten av sommerjobben og 2 uker når jeg kom hjem fra ferie.......
så nå sitter vi her med en inntekt og er lange i maskene... de kunne godt hatt info om de stygge særskilte reglene sine på hjemmesiden sin.... eller gitt beskjed om det en av de ørten gangene jeg ringte dem.......
grunnet dette må jeg i jobb igjen nå... må spe litt på økonomisk....og jenta mi er kun 6 uker......
verdens rikeste land my ass!!!!!!!!!!!