NAV.... Igjen

Waspis

Flørter med forumet
*MIA*
Dette er da siste dag før permisjonen min!

Ringte å etterlyser vedtak på foreldrepenger, da jeg ikke får lønn dekket av arbeidsgiver! Min var mottatt den 10 feb! Og det var 12 ukers behandlingstid på de! DVs at jeg da får penger i mai!!! Blir en trist april!

Flere som ikke har fått vedtak?

*Rekker opp hånda*
Har egentlig bare forbredt oss på at jeg ikke får no i april, og heller bli positivt overrasket :-)
Men utbetaling er vel ikke før rundt 20? Så er jo enda en mnd til, og de etterbetaler vel med en gang vedtaket er gjort tror jeg

Nei innen siste virkedag i mnd er det ser jeg :-)

Var innom NAV og hørte status i går jeg også, men fikk til svar at jeg ikke kunne regne med å få svar noe tidligere enn sist. Da fikk jeg svar dagen etter termin. Men - jeg får jo tross alt penger fra jobben så det haster i grunnen ikke. Dårlig at det tar så lang tid med dere andre også :/

Sendte inn papirene igår..
12 uker??!! behandlingstid?? Du skal jo få sånn bekreftelselapp fra jordmor at du faktiskt er gravid..
Snodigt system... Godt jeg alltid har litt i reserve..

fikk vedtak i dag og de mottok søknad 04.02, så om det tar like lang tid med deg får du det kanskje om en uke? krysser fingrene for det!!! :)

Heller ikke fått, permisjonen startet 11 mars O.o

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikkje fått vedtak i posten, men eg veit eg får lønn som vanlig fra arb.giver. Så da er det dei som får ta kampen med NAV ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her tok det 5 uker å få svar.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke fått vedtaket, men jobber i kommunen så de utbetaler lønn til meg og får tilbakebetalt fra NAV igjen.
Jeg leverte ikke inn før 19.feb tror jeg.

Jeg søkte 3.des, og permisjonen min startet for snart 7 uker siden. Har enda ikke fått vedtaket, ringte og fikk beskjed om at de hadde kommer til november på behandlinger av søknadene. Jeg får heller ikke fra arbeidsgiver (dette er Oslo).

Jeg søkte 3.des, og permisjonen min startet for snart 7 uker siden. Har enda ikke fått vedtaket, ringte og fikk beskjed om at de hadde kommer til november på behandlinger av søknadene. Jeg får heller ikke fra arbeidsgiver (dette er Oslo).

Synes dette er hårreisende! Jeg har også Oslo!! Men ingenting overrasker meg. Fortsatt ikke fått sykepenger for siste uke i november! Var sykemeldt i 3 uker!?

Synes dette er hårreisende! Jeg har også Oslo!! Men ingenting overrasker meg. Fortsatt ikke fått sykepenger for siste uke i november! Var sykemeldt i 3 uker!?

Jeg fikk sykepenger for januar og tom 8 feb i går. Har gått hele år uten lønn.

Jeg måtte også etterlyse mitt vedtak før jeg gikk ut. Ringte en fredag og skulle gå ut tirsdagen etter.
Dama i tlf: "mumle,mumle...dato, 6 ukers beh, mumle, ja jo dt skulle du fått svar på. Jeg skal fremme en etterspørsel på dine vegne."

Dt gikk godt over en uke før jeg fikk vedtaket...

Heller ikke fått, permisjonen startet 11 mars O.o

Gikk ut samme dag som deg. Hadde vel ikke fått vedtaket enda, om eg ikkje hadde etterlyst dt.

Back
Topp