Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må oppdatere skattekortet ditt på skatteetaten.no. NAV kan ikke hjelpe med skattetrekk, det har man selv ansvar for å sørge for at er i orden.Hei! Noen som har god peiling på foreldrepenger fra NAV? Har fått min første utbetaling, men ble trukket 50% i skatt, er det vanlig?

Hvis NAV har betalt deg de siste 3 årene skal de stå som arbeidsgiver. Før du kontakter NAV så gå inn på altinn og sjekk om de står oppført der som arbeidsgiver og sjekk skattekortet ditt. Hvis dette er i orden skal feilen ligge hos NAV og de kan da utbetale deg de resterende pengene.Takk for svar.. er kjempe krise økonomisk.. Skjønner ikke helt hvordan dette har skjedd da det er NAV som er min "arbeidsgiver". Har gått på AAP i snart 3 år nå og frem til fødselspengeneperioden startet i august. Dem kunne da ha informert meg i det minste?? Trengte virkelig ikke dette nå som jeg er på overtidsdag 4, deprimert og hormonell og nå begynne å styre med nav og kemnerkontoret![]()