Nav forvirrer meg

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Jeg skulle ha foreldrepenger siden jeg har jobbet nok og jobben min har betalt den og nav har surret med søknaden min. Men nå fikk jeg plutselig engangsstønad. Jeg skjønner ingen ting. Har noen opplevd det samme? Aner ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal få tatt det oppmed nav

Ring dem etter helgen. Jeg har selv måttet ringe NAV flere ganger etter at de har gjort feil. Jeg fikk først beskjed fra dem om at permisjonen min utløp til jul, mens jobben min fikk beskjed om at den var over i november. Etter å ha snakket med dem et par ganger fikk vi det endret til riktig dato. Man må virkelig passe på har jeg funnet ut.

Jeg skulle ha foreldrepenger siden jeg har jobbet nok og jobben min har betalt den og nav har surret med søknaden min. Men nå fikk jeg plutselig engangsstønad. Jeg skjønner ingen ting. Har noen opplevd det samme? Aner ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal få tatt det oppmed nav
Har du jobbet mye? For hvis du ikke har jobbet så mye - og nav regnet på at du vil få mer av en engangsstønad så gir de deg denne (er det jeg har lest). Men hvis du har jobba mye så er det nok en tlf du må ta

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

V
Har du jobbet mye? For hvis du ikke har jobbet så mye - og nav regnet på at du vil få mer av en engangsstønad så gir de deg denne (er det jeg har lest). Men hvis du har jobba mye så er det nok en tlf du må ta

Vi ringte dem når vi skulle søke fordi nav kontoret her er håpløst. Og da sa de at jeg hadde tjent nok til foreldrepenger. Men en annen ting er jo at jobben min har betalt meg og nav skulle betale tilbake dem. Pratet med nav om det senest på onsdag. Sjefen min kommer til å bli kjempe sur. Lufta hans er ikke akkurat lang. Så jeg må nok slite ræva av meg for å beholde jobben pga nav. Er drit lei hele nav. Er ikke første gangen det er noe tull når det gjelder meg.

V
Vi ringte dem når vi skulle søke fordi nav kontoret her er håpløst. Og da sa de at jeg hadde tjent nok til foreldrepenger. Men en annen ting er jo at jobben min har betalt meg og nav skulle betale tilbake dem. Pratet med nav om det senest på onsdag. Sjefen min kommer til å bli kjempe sur. Lufta hans er ikke akkurat lang. Så jeg må nok slite ræva av meg for å beholde jobben pga nav. Er drit lei hele nav. Er ikke første gangen det er noe tull når det gjelder meg.
Så dumt :(
Du får kjøre hardt mot nav! Lykke til :)

Huff så kjedelig.
På NAV sine sider kan du selv regne ut om du har krav på foreldrepenger men om de har sagt det så må du bare ta opp det og være bestemt. Det er jo helt merkelig...
Masse lykke til. Det er energisugende når sånt dritt skjer.

Men Nav tuller en del da, bare for å ha sakt det. Jeg fikk 1 uke for lite en mnd så måtte ringe å etterlyse. Så ble jeg ringt opp av NAV tidlig en morgen om at jeg hadde fått 50 000 for mye og måtte betale tilbake, jeg som nettopp hadde stått opp og ikke sjekket kontoen min ble sur og sa at det hadde jeg da slett ikke. Viste seg at jeg hadde det. De beklaget seg over feilen, men ikke nok med det, de klarte å gi meg feil konto nr jeg skulle betale tilbake til. Bra for dem at jeg ikke hadde rukket å ført tilbake før de oppdaget det. MAKAN

Ja sånn er nav. Jeg sjekket på nav sine sider i går om jeg hadde krav på foreldrepenger og det hadde jeg. Blir frustrert også er jeg i en periode igjen som gjør at jeg ikke får sove. Veldig morsomt når man har det med nav å tenke på pluss at forsikringen for bilen vår som ble kræsja i juni ikke er i orden. Den forbanna kjerringa som kjørte på oss mener det er vår feil. Og sove medisiner fungerer ikke. Begynner å bli en smule lei. Heldigvis får jeg nav å kjefte på så jeg får ut litt. Også har jeg en kul på kjeven som jeg må få sjekket, fikk time til ct 1 november. En smule sent siden det gjør vondt å spise, også er det med kontrsastveske som blir satt i høyre armen, noe jeg ikke tåler men de hører aldri på meg. Og legen min hører ikke på meg når det gjelder søvproblemer og at det svir og er vondt i skjeden( jeg hadde ikke sting). Ble litt mye klaging nå. Men den uka her har vært ett helvete, og nå skal vi i 75 års lag. Sliten

Back
Topp