Nav: Foreldrepenger og ferie

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Noen som vet hvordan det er?
Jeg må ta ut ferie i permisjonstiden. Går det? Og hvordan gjør jeg det på søknaden?

Det går, så lenge du legger den i fellesperioden :) Du legger inn ferie ved å lage et opphold(ikke legger inn dato). Da kommer det opp en melding hvor man må svare på hvorfor det er opphold i permisjonen. Da haker du av på "lovbestemt ferie". Nav godkjenner bare 4 uker og 1 dag. Resterende ferie må tas enten før permisjon eller etter. Det må du avtale med arbeidsgiver :)

Det går, så lenge du legger den i fellesperioden :) Du legger inn ferie ved å lage et opphold(ikke legger inn dato). Da kommer det opp en melding hvor man må svare på hvorfor det er opphold i permisjonen. Da haker du av på "lovbestemt ferie". Nav godkjenner bare 4 uker og 1 dag. Resterende ferie må tas enten før permisjon eller etter. Det må du avtale med arbeidsgiver :)

Takk for svar.

Ååå så bra å lese det før jeg begynte å legge det inn i skjemaet, ang at ferien må legges etter de 10ukene [emoji1303] hadde endt opp med å prøve å legge det inn et par uker for tidlig. Hva skulle man gjort uten forumet [emoji6]

Back
Topp