NAV er og blir et mareritt!!

Lykkemamma

Elsker forumet
Jeg har ringt 7(!!) ganger til NAV kontoret jeg hører til for å etterlyse noen sykepenger jeg skulle hatt 20.mai. Jeg føler jeg har vært så tålmodig, men nå renner begeret over snart. Hver gang får jeg forskjellige beskjeder, men får ALDRI svar på når/om jeg får sykepengene mine i nær fremtid. I dag når jeg ringte satt saksbehandleren min i en annen telefon. Jeg ventet i 17(!!!) minutter, og da satt hun FREMDELES i en tlf!! Ringte igjen en times tid etterpå, da var hun i telefon igjen. Ventet i 10 minutter, men etter det ble jeg så sint at jeg sa at hun får pent ringe meg før dagen er over, nå er jeg lei av å ALDRI få noe svar. Tror dere noen ringte???? NEIDA!!!

Jeg er i utgangspunktet veldig tålmodig, rolig og blir stort sett ikke irritert en gang, men FY så sint jeg er!

Tips til hvordan jeg skal komme igjennom til noen det er UMULIG å få noe fornuftig ut av? Begynner å haste med de pengene, jeg har tross alt regninger å betale.

SIGNERER med store bokstaver, fordi jeg sitter i akkuratt samme situasjon, men jeg har ikke fått penger siden 15 FEBRUAR, tror jeg klikker snart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Send inn en klage er mitt råd!! Prøvd å ringe NAV forvaltning? Er jo de som står for utbetalingene etter at NAV lokalt har gjort vedtakene.

Bomb hele etaten og privatiser det..............................

SORRY UTRYKKET; men det er som å pisse i motvind å snakke med de folka....

Hadde AKKURAT samme problemet[;)]
De hadde klart å rote vekk papirene mine, så måtte få tak i nye.
Sykepengene var 2 mnd forsinket.

har selv har prb med nav.. lokale nav kontoret sier en ting og nav forvaltning i drammen som utb sier noe helt annet... helt kaos... hakke fått betalt for en uke i mai for ca 25 mai fylte jeg 8 uker og da skal man i jobb uansett nesten.. drittsekker hele gjengen unnskyld uttrykket... 
vet noen av dere jenter om vi gravide får over på 60% etter 9mnd?
jeg blei sykemeldt før jeg ble gravid ca 31.3.
begynte i 30% jobb 1.6
vært sykemeldt hele forrige svangerskap av forskjellige årsaker..
det kan være saken igjen nemlig.......
og da er det kjipt å gå over på 60% for jeg tjener jo ikke bra fra før

Har snakket med NAV forvaltning også, de er like håpløse. I morgen gir jeg meg ikke før jeg får et svar og en dato hvor pengene skal være på konto. Så sender jeg inkasso kravene til de om jeg får noen før pengene er på konto:D MEG - 1 NAV - 0 !!!!

"skal vi sette oss inn i den regelboka, kanskje" "kanksje neste år, kanskje".
"Skulle vi hjulpet noen, kanskje". "Kanskje til helgen, kanskje".

Men har du prøvd å møte opp personlig på nav kontoret ditt?

Det har jeg foreløpig ikke hatt mulighet til, men ordner det seg ikke i morgen skal jeg stå der når de åpner på onsdag.

ORIGINAL: mammaveneterpådeg

har selv har prb med nav.. lokale nav kontoret sier en ting og nav forvaltning i drammen som utb sier noe helt annet... helt kaos... hakke fått betalt for en uke i mai for ca 25 mai fylte jeg 8 uker og da skal man i jobb uansett nesten.. drittsekker hele gjengen unnskyld uttrykket... 
vet noen av dere jenter om vi gravide får over på 60% etter 9mnd?
jeg blei sykemeldt før jeg ble gravid ca 31.3.
begynte i 30% jobb 1.6
vært sykemeldt hele forrige svangerskap av forskjellige årsaker..
det kan være saken igjen nemlig.......
og da er det kjipt å gå over på 60% for jeg tjener jo ikke bra fra før

Du får din vanlig lønn i 12 mnd. og siden du har termin før 12mnd er gått ut så er jo du trygg[:)]

Back
Topp