TauZa Forumet er livet 24 Mar 2010 #1 Det er det nærmeste naustet. Vi overtar nøkler 1. april. Er inngangsdør på baksiden. Så er det båtplassen lengst borte som blir vår. Sjekk forresten det flotte vår været vi har da! noen som husker all snøen for bare to uker siden!
Det er det nærmeste naustet. Vi overtar nøkler 1. april. Er inngangsdør på baksiden. Så er det båtplassen lengst borte som blir vår. Sjekk forresten det flotte vår været vi har da! noen som husker all snøen for bare to uker siden!
K KathMor Forumet er livet 24 Mar 2010 #2 Gu så koselig da - tenk for en flott sommer dere kommer til å få [:D][:D]
M *Maik1* Forumet er livet 24 Mar 2010 #3 ÅÅÅÅ tenk....piker vin sang[:D][:D][:D] Sitte der spise reker og drikke hvitvin.....nam nam....Du skal jo ikke drikke, klare fint å drikke vin alene[;)] Jeg kommer dit[:D] btw.....her er det skikkelig påskevær her PÅ Mo....snø og strålende sol fra blå himmel.....jeg sitter inne[:'(]
ÅÅÅÅ tenk....piker vin sang[:D][:D][:D] Sitte der spise reker og drikke hvitvin.....nam nam....Du skal jo ikke drikke, klare fint å drikke vin alene[;)] Jeg kommer dit[:D] btw.....her er det skikkelig påskevær her PÅ Mo....snø og strålende sol fra blå himmel.....jeg sitter inne[:'(]
ebeth83 Gift med forumet 24 Mar 2010 #4 ORIGINAL: KathMor Gu så koselig da - tenk for en flott sommer dere kommer til å få [:D][:D]
S shorty86 Gift med forumet 24 Mar 2010 #5 ååå så deilig... tenk hvor mange fine minner dere skal lage.. åå sjømat og litt vin... det hørtes godt ut det.. grille litt på en liten øy.. ååh kjenner jeg blir litt sjalu[8|] jeg vil å ha[8|][8D]
ååå så deilig... tenk hvor mange fine minner dere skal lage.. åå sjømat og litt vin... det hørtes godt ut det.. grille litt på en liten øy.. ååh kjenner jeg blir litt sjalu[8|] jeg vil å ha[8|][8D]
Tjukkaaa Forumet er livet 24 Mar 2010 #8 åååååh! Drømmer om å eie båt... Men båt kulturen eksisterer ikke i island så jeg har 0 erfaring og 0 i kunnskap. En dag kanskje[:)]. Melder meg på opplæringskurs hos deg til sommeren jeg[:D]
åååååh! Drømmer om å eie båt... Men båt kulturen eksisterer ikke i island så jeg har 0 erfaring og 0 i kunnskap. En dag kanskje[:)]. Melder meg på opplæringskurs hos deg til sommeren jeg[:D]
TauZa Forumet er livet 24 Mar 2010 #9 jeg har også veldig liten erfaring med det selv. Jeg er oppvokst med foreldre som går i fjellet.. men K er oppvokst med båtferie sørover hver sommer. Nå har vi en skjærgårdsjeep så blir bare småturer.. trur ikke sånn umiddelbart at jeg jubler for ferie i båt.
jeg har også veldig liten erfaring med det selv. Jeg er oppvokst med foreldre som går i fjellet.. men K er oppvokst med båtferie sørover hver sommer. Nå har vi en skjærgårdsjeep så blir bare småturer.. trur ikke sånn umiddelbart at jeg jubler for ferie i båt.
Velg et kallenavn Gift med forumet 24 Mar 2010 #10 Så deilig da! Da blir det mye båtbilder når sesongen starter regner jeg med! [:)]