Natusan Holiday Skin- testresultat

skytte76

Gift med forumet
Noen som har prøvd denne body- lotion? Sånn med litt selvbruningseffekt i som man ikke trenger å se ut som et laken året rundt[8D]Kjøpte den igår og må si jeg aldri har prøvd noe med selvbruning før og har akkurat klæsja litt i fjeset for å se. Kjøpte den med mørkest effekt for jeg blir veldig mørk brun. Luktet iallefall godt[:D]

Funka veldig godt for meg - finnes den i forskjellige farger?
Jeg har iallefall en sånn gjennomsnittlig en - for jeg blir først rosa og så lysebrun[;)]

Kommer i to varianter: for de som er lyse og blir fort brent, og for de som blir fort brun og blir gjerne veldig mørke. Har du fått noe skjolder og stygge merker? Vet det er mange som lager det, men kanskje ikke så lett når den er blandet med lotion?

Fikk noe en gang, men da var det fordi jeg hadde tatt på meg genseren før den tørka,
så det ble en liten flekk der kanten på genseren kom.. [8|]

Jeg tør ikke bruke slikt.... I hvert fall ikke i ansiktet... Fortell hvordan det går, da! [:D]

Det skal jeg gjøre[:)] Tør som regel ikke bruke sånt jeg heller, men siden jeg ikke får vært så mye i solen når Marie er så liten tar jeg en sjanse. Skal legge ved bilde hvis det blir helt grusomt[:D] Blir det greit, kan jeg anbefale den videre uten å vise meg frem[;)]

[:D]

Hmmm... det må man jo prøve...
Klemmer

Tror jeg må  ut å kjøpe den..[;)]

Da har jeg testet den ut og fått resultatet fra første smøring. Har fått en litt mer gyllen glød i ansiktet uten skjolder og stygge striper så jeg prøver å smøre inn en gang til senere ikveld. Ser lovende ut ihvertfall[:)]

ORIGINAL: skytte76

Da har jeg testet den ut og fått resultatet fra første smøring. Har fått en litt mer gyllen glød i ansiktet uten skjolder og stygge striper så jeg prøver å smøre inn en gang til senere ikveld. Ser lovende ut ihvertfall[:)]

Flott. Da tør jeg også. Du er så modig som tør være testperson altså...[:)]

ORIGINAL: Linka

Du er så modig som tør være testperson altså...[:)]

Hehe[:D] Hvis du vil teste noe mer så får du si ifra. Sikkert dum nok til å prøve jeg vet du[:D][:D][;)] Er dessuten allergisk mot alt som inneholder parfyme, men denne reagerte jeg ikke på selv om den er mildt parfymert[;)]

ORIGINAL: careen

hm. kanskje jeg må pørve den. [;)]

ser ut som blenda reklame jeg[8|]

hihi - da er vi to..
eller - altså - jeg ser ut som en blenda-reklame etter at noen spolerte den ved å putte en knallrød sokk i klesvasken[:'(]

Back
Topp