natusan holiday boylotion

Arize

Glad i forumet
denne bodylotionen men selvbruning fra natusan.. åssen er det med påkledning etter å ha smurt seg med den? må den tørke lenge, kan man kle på seg ganske raskt eller? blir det brune merker i klærne? smitter den av på noe sett?
erfaringer?

oi sann  mange spm. kjøpte denne i dag å lurer på om den fungerer?[8|]

Lurt å la den tørke før du kler på deg. Og husk å vaske hendene etterpå!
Bakdelen med denne er at hvis du bruker den over tid lukter det litt vndt etterhvert[&:]
Men man får fin farge da[:)]

jeg har den mørkeste der og jeg digger den, har brukt den i over ett år..[:)] jeg dusjer, og skrubber huden, så smører jeg inn når jeg er tør, og kler på meg etter fem minutter, eller etter jeg har ordnet håret og slikt[:)] det finnes for ansiktet også, og den er også bra.. smitter ikke av på klærne mine, men har gjort det på en hvit singlet en gang da jeg svettet mye.. men bare på innsiden liksom, og ikke etter det.. [:)] håper du blir like fornøyd som meg[:)]

hvordan da lukter vondt??[8|]

nå blei jeg skeptisk nå[&:]

Sånn selvbruningslukt vettu.. Spesiell lukt.
Gikk litt amok med den sommeren for et par år siden, og kjæresten min kommenterte at det luktet rart av meg. Slappet litt av på bruken etter det, gitt. Men er utrloig for gjort å bli avhengig av den, iallfall hvis man har skummetmelk-hud som jeg![;)]

ORIGINAL: Arize

hvordan da lukter vondt??[8|]

nå blei jeg skeptisk nå[&:]

Sign
Skal man vaske den av etter at man har smørt den på og den har vært på litt da eller??

jeg har egentlig ganske grei farge i huden, men nå etter jeg gjemte meg for sola i hele fjor, å vinteren er over. skader det ikke med litt grunnfarge[;)]

altså det lønner seg å bruke den som selvbruning[8|][;)]
være nøye :)[:)]

[:)]kan bli rar lukt av den om man bruker den mange ganger på rad uten og ta en skrubb i dusjen, men jeg er ikke plaget med det altså[:)]bare kjente det når jeg brukte i noen 'lag' på rad samme dag før fest[:)]

ORIGINAL: Liana sin mamma

[:)]kan bli rar lukt av den om man bruker den mange ganger på rad uten og ta en skrubb i dusjen, men jeg er ikke plaget med det altså[:)]bare kjente det når jeg brukte i noen 'lag' på rad samme dag før fest[:)]

hihihi , man har ofte lett for å bli litt hekta på sånne produkter ja[:-]

obs! jeg har prøvd utallige selvbrunings sprayer og kremer men denne er super! det skal MYE til for at det blir flekker, da er du enten våt i huden eller har det travelt, jeg smører den som vanlig bodylotion og det er bra! bruker den nå også, og bra resultat som alltid[:)]

godt å høre at det noen som er fornøyd[;)]
jeg har akkurat smurt ferdig, så da får man vel bare vente å se åssen resultatet ble[:)]

jepp, håper du blir super fornøyd..jeg måtte bare skrive mye her for jeg sverger til den..[:)]denne gangen tok jeg den på på mandag og tok ti minutter med sol etterpå å på kvelden var jeg så gylden og fin, så nå kan jeg skryte på meg påskeferie[8D][:)]

hihi[:D] vi får vel satse på at det blir bra her[;)]
etter helvetes sommeren i fjor, med GIGA mage og ingen sol *gjemmermeg* fikk jeg ikke akkurat no grunnlag som skulle holde ut vinteren[:-]

til og med vesle jenta er mye brunere enn meg[&o]
men ikke i morra lenger for da er det 15 min i solarium[:D]

Den er dårlig=( Brukte den regelmessig til flaksa var tom, uten å bli noe brunere Vil heller anbefale Loreal expertise serien..!

jeg også bruker den..
den må tørke leeenge... der blir brune flekker på klærene viss du ikke lar den tørke helt (eller svetter..)!!!
men det jeg syns er bra er at den gir en naturlig brunfarge!
jeg brukte loreal sin selvbruning å da såg jeg bare skitten ut.. å den ble veldig sjollete!! [:'(]

Back
Topp