Natusan Bedtime oil

AnnaBelle

Snart mamma for første gang <3
Har altså begynt å gi sønnen min (4 mnd) litt fotmassasje med Natusan sin bedtime babyoil hver kveld på stellebordet før jeg tar på han pysjen. Har gjort dette nesten en uke og hver kveld har han vært så rolig og sovnet så lett i forhold til før. Kan jo være massasjen også, men første gang jeg bare bruke badeskummet og så smurte han i oljen sovnet han også veldig raskt.

Noen flere som har prøvd produktene og syns at de virker? :)

Har altså begynt å gi sønnen min (4 mnd) litt fotmassasje med Natusan sin bedtime babyoil hver kveld på stellebordet før jeg tar på han pysjen. Har gjort dette nesten en uke og hver kveld har han vært så rolig og sovnet så lett i forhold til før. Kan jo være massasjen også, men første gang jeg bare bruke badeskummet og så smurte han i oljen sovnet han også veldig raskt.

Noen flere som har prøvd produktene og syns at de virker? :)
Bruker den på mini og junior, og syns de sover bedre.. Jeg masserer mini med den etter hun har badet. :)

Nei de inneholder parfyme så det gjør jeg ikke. Men bad og massasje :)

Nei de inneholder parfyme så det gjør jeg ikke. Men bad og massasje :)

Tenkte på det at de inneholder parfyme. Men siden de er utviklet til baby, bør de jo være trygge å bruke? Eller?
Jeg er jo veldig forsiktig med alt annet som inneholder parfyme ellers.

Bruker ikke det fordi jeg ikke synes det er mildt nok for baby. Men teller tærne hans om kvelden som en del av kveldsritualet (han tror vi leker med føttene), og da masserer jeg samtidig. Han sovner alltid mens jeg "teller" :D

Hm, okei. Kanskje lurt å droppe da. Eller bruke bare en sjelden gang.
Så du på filmen?
Det er ingenting i bedtime serien som gjør at babyen sover bedre - men en rutine før legging er det som kan være årsaken (feks bad eller massasje).

Nei bruker ingen produkter fra Natusan. De inneholder så mye stoffer som ikke er bra for kroppen, hverken barn eller voksne.

Men massasje i seg selv kan du gjøre med andre nøytrale oljer også ;-)

Jeg har brukt på mine, men mest pga de lukter så godt :) Har ikke merket noe til allergi.. Men vi bruker mest såpa i baljen da, og da skylder vi jo bort igjen. Men den oljen lukter jo så godt :)

Massasjen som får de til å sove bedre, fordi de slapper av :) men ingenting i veien med å bruke en bedtime oil :)

Bruker den i badevannet til min 5-åring, og da sovner han fort og greit om etterpå.

Så du på filmen?
Det er ingenting i bedtime serien som gjør at babyen sover bedre - men en rutine før legging er det som kan være årsaken (feks bad eller massasje).
Så filmen nå og nå vil jeg absolutt ikke bruke det mer. Blir heller olivenolje da :)

Back
Topp