Natusan bedtime bath!

Cec*

Glad i forumet
Vet det var en tråd ang den men fant den ikke igjen. Men må bare få sakt det!!!! Det funker her i hus!!! Han har sovet som en stein siden klokka 7! Han er alltid urolig mellom 7 og 10 å våkner hvert 10 min å vil opp, men ikke i kveld[;)] jammen skal jeg bade ham videre på kvelden med denne hvis den funker like godt igjen[:D][:D][;)]
Anbefales jenter!![:D]

Takk for tips!
Bader i olje her men blir ikke akkurat trøtt etterpå.
Det blir butikken i morgen ja.

Jeg har prøvd Natusan sjampo, bath og oljen som skal få dem til å sove (ikke på en gang)... Men lite suksess her! [8D]

Har prøvd bade-tingen, og den var forsåvidt grei. Men her får vi KLIKKINGS når jeg prøver å smøre henne med den oljen [:D] Hun synes visst den lukter pyton, for hun elsker å blir smurt med vanlig babyolje [8D]
Hjalp ikke mye på sovingen her i hus (men nå sover hun så godt uansett, så [:D])

ORIGINAL: dresden

Jeg har prøvd Natusan sjampo, bath og oljen som skal få dem til å sove (ikke på en gang)... Men lite suksess her! [8D]

Det er forskjell på di små. Synd det ikke var suksess hos dere..

ORIGINAL: Cec*

ORIGINAL: dresden

Det er forskjell på di små. Synd det ikke var suksess hos dere..

Mhm, hvertfall når den blir skrytt så mye opp i skyene. [8|]

ORIGINAL: En liten morellskatt

Har prøvd bade-tingen, og den var forsåvidt grei. Men her får vi KLIKKINGS når jeg prøver å smøre henne med den oljen [:D] Hun synes visst den lukter pyton, for hun elsker å blir smurt med vanlig babyolje [8D]
Hjalp ikke mye på sovingen her i hus (men nå sover hun så godt uansett, så [:D])

Vi brukte bare bedtime såpa, og vanlig olje etterpå. Gikk fint det[:)] våknet akkurat nå for mat, og har da sovet 4 timer!!! Aldri skjedd før(før klokka 10)[:D] Jippi!

Fikk ånden over meg etter å ha lest dette; snuppa her har litt dårlige rutiner, jeg innrømmer det... Men vi ser jo at hun har lagt seg til et relativt fast mønster og sovner tungt mellom elleve og tolv... Så jeg skyndte meg å lage til badevann med sånn bedtime bath - husket utrolig nok på å kjøpe det etter å ha lest det her inne! Deretter la jeg henne i vogga - der har hun ALDRI sovnet før... (Men etter å ha arvet både himmel og en annen sengekant av søster'n, så tenkte jeg vi prøvde igjen... Vanligvis sovner hun i vognbagen og så setter vi den OPPI vogga i stedet...) Vet ikke helt hvordan det går enda, men det er i hvert fall stille... [;)]

Ver litt obs om an blir rød og irritert. Va ei her inne som hadde testa den på seg sjøl og an svidde viss någe innihampen.

Back
Topp