Natusan ammeinnlegg er pyton!!

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
hadde ei pakke med chicco sine først, og de er det slik plast på bak:) men så kjøpte jeg ei natusan, og de blir jo våte gjennom så det går gjennom toppen.. :( unødvendig:(.. chicco sine er dyrere men virkelig verdt det!!!!

Synes de er greie. Hender de lekker igjennom. Men det er ikke så plagsomt at jeg kjøper de som er "dobbelt" så dyre. Jeg bytter etter hver gang snuppa har spist- og da unngår jeg mye lekkasjer. Synes ikke Chicco sine var så mye bedre egentlig.

Synes det er helt omvendt jeg..
Føler jeg blir klam og kald på puppen når jeg bruker chicco sine.. mens med natusan sine er jeg varm og ikke minst tørr..
Men nå skal det sies at jeg ikke lekker veldig mye da.. det har sikkert en del betydning..

hm bare jeg som lekker mye ellr? jeg skifter de hyppig også..

Jeg lekker også mye, og synes Natusan sine innlegg er dårlige! Klistrer seg fast i brystvorta gjør de også[:@] Min favoritt er Avent sine innlegg[:)]

Hvor kjøper man chicco sine?

Bruker natusan og coop sine.. bytter etter hver amming, da er de søkkvåte. Bytter ofte mens jeg ammer også, så ikke bh`en skal bli våt.

NATUSAN funker greit her, så da sparer jeg de kronene

Prøvde bare natusan sine jeg før jeg mistet melka, men var lite fornøyd med de jeg også

Natusan sine ser jo ut som en brødskalk...(sambo trodde jeg hadde det inne i bhen..)
Bruker de man får kjøpt på reflex, termobaby tror jeg det heter :)
Veldig gode ;)
Koster 89kr for 60 stk

ORIGINAL: Tuttelure

hadde ei pakke med chicco sine først, og de er det slik plast på bak:) men så kjøpte jeg ei natusan, og de blir jo våte gjennom så det går gjennom toppen.. :( unødvendig:(.. chicco sine er dyrere men virkelig verdt det!!!!

har opplevd akkurat det samme jeg også!! plagsomt [:'(]

jeg brukte cicco sine en stund til nummer 1... men fikk høre at jeg måtte være litt forsiktig med bruken av dem...og skifte ofte.
de har plast bakpå slik som bind.. så det kunne fort utarte seg til sopp siden det ble så tett for brystet.

Coop sine ammeinnlegg er kjempegreier! [:D]

Bruker Medela sine jeg..kjempefornøyd..

kjøpte chicco sine på apoteket på strandtorget. mn var der i går, da hadde de ikke igjen, tomt hos leverandøren [:@] viste ikke når de får inn igjen.

ORIGINAL: ninoz

får kjøpt chico sine på www.apotekhjem.no [:D]

åh genialt :)

Er helt enig....natusan sine blir våte tvers igjennom for ingenting....men dessverre er Chicco innleggene kjempevanskelige å få tak i....nesten ingen apotek som har dem....fabrikkren har visst sluttet å produsere dem fikk vi beskj om...

Jeg bruker ullinnlegg utenpå papirinnleggene, men hender rett som det er at jeg blir våt på toppen[&:] Og jeg skifter veeeeldig ofte papirinnleggene...

Back
Topp