Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, lys er definitivt en fiende. Bevegelse er heller ikke noe særlig..Søvn, mørkt og kaldt rom, kald klut over pannen. Selv må jeg ha smertestillende for å komme meg gjennom dagene når jeg har migrene i tillegg til å sørge for å få sove på et mørkt og kjølig rom..
Jeg har ikke så kraftig migrene at jeg spyr for eksempel. Når den kommer har jeg den i tre dager, men jeg blir ikke heeelt "hemmet" av den, selv om det er vondt og jeg ikke akkurat kan være aktiv. Jeg får bare migrene et par ganger i året også. Prøver generelt å bruke så lite medisin som muligKan jeg spørre hvorfor du ikke tar medisiner?[emoji4]
Jeg har ikke så kraftig migrene at jeg spyr for eksempel. Når den kommer har jeg den i tre dager, men jeg blir ikke heeelt "hemmet" av den, selv om det er vondt og jeg ikke akkurat kan være aktiv. Jeg får bare migrene et par ganger i året også. Prøver generelt å bruke så lite medisin som mulig
Samme her.Søvn, mørkt og kaldt rom, kald klut over pannen. Selv må jeg ha smertestillende for å komme meg gjennom dagene når jeg har migrene i tillegg til å sørge for å få sove på et mørkt og kjølig rom..