Naturlig for meg ? :S

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Hmm noen andre som har en pupille som er større en den andre ? Fikk beskjed av øyelegen at det sikkert bare var naturlig for meg og slo opp i boka si at 10% av befolkningen hadde det ! men klarer liksom ikke helt å slå meg til ro med det ser forskjellig på di to øyan har jg merka å ene øye har svakere lys en det andre å jeg er fryktelig lys sky :-/ men på syns testen fikk jg ingen feil! noen andre som har opplevd lignende å har noen erfaringer å dele ?? , setter pris på det :)

Jeg har ikke fått kommentarer på at optikeren har sett noe, jeg vet at jeg ser litt dårligere på det ene øyet enn på det andre, men det er ikke noe jeg merker til daglig, så jeg vet ikke om det er det som gjør det, men når jeg slår av lyset om kvelden er det av og til som om jeg har et grått teppe over det ene øyet, mørket er mørkere på det øyet liksom.

Jeg har ikke fått kommentarer på at optikeren har sett noe, jeg vet at jeg ser litt dårligere på det ene øyet enn på det andre, men det er ikke noe jeg merker til daglig, så jeg vet ikke om det er det som gjør det, men når jeg slår av lyset om kvelden er det av og til som om jeg har et grått teppe over det ene øyet, mørket er mørkere på det øyet liksom.
Hmm , på meg så kommer det på en måte sånn lysere mørke streker på en måte å vis jg blinker med ene øynet så kommer det på en måte en svart rundinger vis jeg ser på veggen ( når det er helt mørkt ) ;S nei jeg heller legger ikke merke til det vist jeg ikke lokker igjenn et av øynene er ikke mye forskjell da men ser det !

Jeg har det.. Vært hos øyelege, men var ingenting galt ( var ganske ung da det ble oppdaget så de ville sjekke det)...

Jeg å var til øyelege å di fant ikke noe han trudde det var naturlig for meg , at jeg alltid har hatt det , men det vet jeg ganske sikkert at jeg ikke har :-S

jeg har en pupill som er større enn den andre.
Fikk vite det for kanskje 10 år siden, og det har ikke plaget meg på noe vis.
Bare en "fun fact"

Hehe ja det kan jo være ganske harmløst :-) men vist man slår det opp på Google kan det jo pluslig virke litt skummelt :-P

Back
Topp