Bkno9118510
Forelsket i forumet
Heia! Litt bakgrunnsinfo: jeg har pcos, med masse egg(type 50 tilsammen), men er slank og uten andre store symptomer, mannen har god sædkvalitet. Vi fikk mange gode blastoer på frys ved første uttak(8 stk) og totalfrys. Etter stimuleringen ble syklusen min helt fucka og veldig lang, og etter to fryseforsøk i naturlig syklus(dag 30 osv i syklusen) med negativ tester så mente legenvat jeg måtte på styrt syklus og da satt det og et barn ble født
Nå er vi igang med søskenforsøk, men siden jeg er eldre, med mindre follikler og kortere syklus, så vil legen helst sette inn i naturlig syklus. Nå har vi brukt opp det siste excellent egget vårt på en abort i uke 7, og jeg er så usikker på om vi ikke burde gå på styrt syklus igjen? Vet dere noen fordeler/ulemper med begge? Føler ikke at klinikken gidder å grave noe dypere, eller se på historikk eller ta prøver av hormoner.
Nå er vi igang med søskenforsøk, men siden jeg er eldre, med mindre follikler og kortere syklus, så vil legen helst sette inn i naturlig syklus. Nå har vi brukt opp det siste excellent egget vårt på en abort i uke 7, og jeg er så usikker på om vi ikke burde gå på styrt syklus igjen? Vet dere noen fordeler/ulemper med begge? Føler ikke at klinikken gidder å grave noe dypere, eller se på historikk eller ta prøver av hormoner.
Beklager at dette ikke besvarer ditt spørsmål men jeg er interessert i dette temaet selv (men jeg har ikke pcos da, men uforklarlig kvinnelig infertilitet)