Naturebond brystpumpe

skjor

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Noen som har erfaring med denne brystpumpen? Har brukt Medela Swing dobbel pumpe på nr.1 og 2. Lurer på å supplere med Naturebond denne gangen :)
 
Kjøpte den rundt da mini var 1 år. Herregud som jeg elsker den! Angret veldig på at jeg ikke hadde fra starten av, sleit med veldig overproduksjon. Så nå på denne runden tenker jeg kanskje å kjøpe en til med en gang slik at jeg har to:happy: Har kun erfaring med en manuell liten Avent pumpe fra starten av barselperioden men brukte den stort sett aldri fordi jeg syntes det var pes:hungover:
 
Kjøpte den rundt da mini var 1 år. Herregud som jeg elsker den! Angret veldig på at jeg ikke hadde fra starten av, sleit med veldig overproduksjon. Så nå på denne runden tenker jeg kanskje å kjøpe en til med en gang slik at jeg har to:happy: Har kun erfaring med en manuell liten Avent pumpe fra starten av barselperioden men brukte den stort sett aldri fordi jeg syntes det var pes:hungover:

Takk for svar! Jeg kommer nok til å gå til innkjøp av denne, basert på alt det positive jeg har lest om den :happy:
 
Hadde den med første. Fikk aldri ut mer enn maks 50 ml med elektrisk medela, men med denne fikk jeg ut mye mer :happy: Fikk den litt sent, men tror jeg ville hatt veldig nytte av den fra starten av :happy:
 
Veldig kjekk å ha å koble på den andre puppen når baby ammer fra den ene også :hilarious:
 
Back
Topp