Nattvåken og mat

mammas3gullunger

Elsker forumet
Nå er vesla 5 mnd og spiser kl 1900(grøt og melk) våkner igjen kl 24, så 02.30 så 05.30.. Det er hver 3 time, jeg mener at hun er for stor til å skal ha mat hver 3 time nå. Hun får kun mme.. Får grøt morgen og kveld + middagsglass ( gullerøttblanding)

Jeg blir SPRØ snart.. Hun hadde en periode hun sov fra 19 til 03,40 så mat igjen 06,30,.. så hun har bevist at hun kan..

Trenger noen tips før jeg kaster ungen i veggen, jeg trenger desperat søvn.. Kan det hjelpe å legge henne på eget rom? hun er jo f.. meg like sulten da også og da må jeg fly 100 ganger å gi henne smukken tenker jeg (b hun ligger i hengekøya si på rommet vårt) emoticon

Di sier jo at du bare må ta deg i nakken og la vær og gi henne mat og bare gi tutt i noen netter, så venner hun seg til det...

Men mange sier jo det hjelper og flytte di på eget rom ;)

Tror ikke hun trenger sååå mye mat på natta når hun får 3 fastføde måltid på dagen! prøv å flytt henne på eget rom, å tilby tutten istedenfor. Et nattemåltid burde jo hun klare seg på?

Har samme problem som deg, såølger med på tråden:) Vi skal prøve å bytte som nå. Så han flytter ut fra vårt å inn til sitt eget. *Krysse fingrene for at det hjelper*
Lykke til til dere!

Venninna mi har en unge som er sånn, og hun snakka med helsesøster om det. Helsesøstra mente at når de er så store, skal det ikke være nødvendig å spise såå ofte om natta, og det er mest sannsynlig fordi de er vant til det, og ikke fordi de trenger det.

Som de over skriver, må du prøve med smokken litt i stede, men helsesøstra sa til henne at hun kunne gi litt vann. Da slukkes tørsten og det er ikke like godt og like kos som melk (han får også bare mme) og da vil han nok venne av seg å spise så mye om natta..

Er i hvertfall verdt å prøve ;)

her funka det med tutten, hadde ettpar fææææææle netter hvor jeg måtte opp sikkert en gang i timen heeeele natta :-/ men (bank i bordet) så våkner hun kansje ettpar ganger og skal ha tutten noen netter, men ellers sover hun, og får mat en gang :-D men nå er hun bare rett over 4mnd :) 

siden du kun gir mme, så tror ikke jeg det funker og legge henne på eget rom... hun kjenner jo ikke melkelukt fra deg uansett når du ikke ammer ;) men kan jo være andre ting som gjør at det funker altså,for alt det jeg vet :-P

lykke til :-D

....kom på en ting til :-P
en venninde som har tvillinger, hun sa at når hun skulle vende dem av med mat om natta.. å blanda hun veldig svak mme, altså tok ikke så masse pulver oppi som det står.....men alikevel var det melk liksom...men det var nok mest pga han ene ikke var intresert i vann
:-P men bare ett tips...

Back
Topp